1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG]
    FIFA 15 Ultimate Team
    XBOXWORLD FORUM

    INFORMATIE

    Platforms XBOX One, XBOX 360, Playstation 4, Playstation 3, PC
    Uitgever Electronic Arts
    Developer Electronic Arts
    Genre Sport
    Release datum 25 september 2014
    Officiële website: easports.com

    De nieuwste versie van de bekende FIFA modus Ultimate Team komt er weer aan. FIFA 15 komt op 25 september 2014 uit in Europa. Oftewel: vanaf 25 september kunnen we weer spelen met eigen gemaakte teams, handelen om rijker te worden en schelden/genieten vanwege de gameplay. Uitleggen wat FIFA is? Nah, dat doen we in het FIFA 15 topic (*klik*)l. Uitleggen wat de modus Ultimate Team inhoudt? Dat kan je in dit oude topic(klik) vinden, of desnoods hier (klik). In dit topic worden de nieuwe features vooral besproken. Dus laten we beginnen..

    Wat is er allemaal nieuw?


    Concept Squads


    Vriendschappelijke seizoenen


    Spelers lenen


    Fysiek vervangt koppen


    Nieuwe Legends


    Met dank aan FIFABenelux voor de vertalingen van de stukken van EA Sports.

    Handige sites?

    FutHead.com en FutWiz.com voor de gehele spelersdatabase én om teams te bouwen
    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team voor de web-app.

    Zo, dat was het weer..
    'En verder?', hoor ik je denken. Nou, tot dusver niets anders. Oftewel: de veranderingen zijn niet echt baanbrekend, maar eerder kleine updates. De conceptsquads kunnen handig zijn, als gedeeltelijke vervanger van FutHead. Echter denk ik dat FutHead het altijd wel beter voor elkaar zal hebben, omdat het daar wel érg gemakkelijk werkt. Het lenen van spelers, de andere vernieuwing, wordt even aankijken hoe het in de praktijk gebruikt gaat worden en of er grenzen zitten aan het lenen van spelers. Staan ze toe om hele teams te huren zoals Vitesse of moet het blijven bij bijvoorbeeld max 3 huurlingen alla PSV?

    Veel speelplezier!

    En onthoud: niet over coin-verkoop praten, mensen! Dat is afgelopen jaar te veel gebeurd en er werd toen al gedreigd met het sluiten van de topics. Dus.. doe gewoon niet, hmkay?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2014
    CrazY en Graveheart vinden dit leuk.
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Om het nog even te benadrukken. Geen, absoluut geen, 0,0 coinhandel.
    Gebeurt dit wel, dan krijg de member in kwestie een Waarschuwing. Bij 2 van deze volgt er een ban van nog te bepalen tijd.


    Bij meerdere overtredingen van bovenstaande, zal dit topic voor onbepaalde tijd op slot gaan.
     
  3. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik kijk erg uit naar de nieuwe FUT, ik ben niet echt blij met de vernieuwing zoals het lenen van spelers. Waar ik wel blij mee ben is dat EA eindelijk de echte coinsellers/buyers en de bots gaat aanpakken, die zorgen er echt voor dat coins in FUT 14 geen waarde meer hadden. Helaas hebben ze niets gezegd over de handicapt, waarschijnlijk zal deze er weer inzitten waardoor het bijna geen zin heeft om een ultiem team te maken want een lager team krijgt dan toch een boost.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klasse gedaan Siemenn!


    En over dat lenen hoeven we ons niet zo veel zorgen te maken. Je kan een speler maar max 1x lenen, en ook maar 1 speler tegelijkertijd lenen/opstellen.

    Straks om 18:00 Nederlandse tijd komen de 50 spelers met de hoogste rating online te staan (op het twitter account van EA Sports). Ben benieuwd.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah oké, dat wist ik niet van het lenen. Gelukkig krijgen we dan geen belachelijke teams vol met gehuurde spelers, zoals Vitesse. :p Wel tof om voor een belangrijke finale eens een topper te huren. Zeker als je zo'n speler 3 tot 5 wedstrijden mag gebruiken.

    Weet je trouwens of ze direct alle 50 spelers erop zetten, of dat het per 10 gaat? Dus eerst 41-50, daarna 31-40, etc. Zo ging dat vorig jaar namelijk ;).
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dit inderdaad. Staan ze er vandaag dan wel alle 50 op, of morgen 10 andere spelers?
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Over vijf minuutjes komt het, maar ik denk dat ze beginnen met de 10.

    EASports tweette namelijk het volgende:
    Lees: 'starting tomorrow'.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, dus 7 september kennen we de ratings. Ik vraag me af wanneer de demo dan komt. Ik las dat het tussen 7 - 9 september zou zijn, namelijk.

    Btw, dit zijn plekken 50 - 41.

    [​IMG]
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wie zal de top 10 spelers worden?
    1. Robben
    2. Ribery
    3. Suarez
    4. Ibrahimovic
    5. Ronaldo
    6. Messi
    7. Iniesta
    8. Schweinsteiger
    9. Neuer
    10. ?
    (onwillekeurige volgorde)
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2014
  11. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Hazard. Zou niet weten wie anders. Schweini sowieso wel een hoge waardering, minimaal 88, maar zo een denderend seizoen had ie (puur persoonlijk natuurlijk) niet imo. Wel grotendeels te wijten aan blessureleed.
    Moet zeggen als de nieuwe Fifa dichterbij komt, krijg ik toch altijd wel weer zin in FUT. Moet alleen nog een Xone aanschaffen :+.

    (Wel leuk die willekeurige top 10, hoewel sommige mensen er best van in de war kunnen raken met nummeringen ervoor. Hoewel, iedereen kan bedenken dat Messi/Ronaldo de besten zullen zijn).
     
  12. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik kijk nooit zo erg naar die beste spelers. Ik vind het altijd leuker om een leuk zilveren team te maken. Ben toch niet goed genoeg om al die coins binnen te halen.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah natuurlijk, Hazard! Die vergat ik dus :p.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maar krijgen we morgen aleen de ratings van de top 10 of van alle spelers?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Alleen de ratings van de top 10. Dan weten we de 50 beste spelers en kunnen we nog een dag of twee wachten op demo. Daarna nog twee weekjes en dan komt het spel uit en weten we alle ratings. ;)
     
  16. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ah zo, dacht dat alle ratings altijd voor de release bekend werden gemaakt.

    Ben wel erg benieuwd hoe de Iginite Engine op PC gaat lopen trouwens, hopelijk draait het een beetje op m'n laptop :p.
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De top 50, dames en heren!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
  18. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Wat ik me wel is afvraag he bij Fut heel veel spelers kom je nooit tegen zoals kuyt en lens bijv ?
     
  19. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0
    zo, tijdje niet op dit forum geweest, nieuwe lay-out ziet er goed uit!
    Ibra 4* skills in Fifa 15 dus.. :/

    [​IMG]

    Wanneer gaat EA die demo nou eindelijk eens officieel aankondigen?
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Een Engels team met Aguero & Falcao in de spits en di Maria daarachter :thumbs:
     

Deel Deze Pagina