Pff, loop vet achter vergeleken met de rest hier! Heb nu 1 char op level 70 (Monk), maar meteen begonnen aan Hardcore met de Crusader. Tot nu toe echt easypeasy...ben bijna bij Maltheal. Nog niet eens een healthpotion hoeven te gebruiken. Zal blij zijn als ik het gehaald heb, hoef ik de storymode niet meer te spelen. Die stemmen zijn bijna amateuristisch lachwekkend slecht.
Gewoon stemgeluid uitzetten en alles skippen. Jij schiet echt niet op nee ben jr af en toe uren weggeweest terwijl de ps4 nog aan stond? Qua level schoot het niet echt op
Ja, toevallig wel ja. Of mijn dochtertje kwam langs (dit is geen game voor haar dus zet ik de TV effe aan zonder de PS4 af te zetten). En een paar keer zat ik 3/4 in een level en geen zin om alles opnieuw te moeten exploren dat ik de PS4 de hele nacht aan heb laten staan. Beter milieu begint niet met mij. Komt ook bij dat ik dus een hekel aan grinden heb, en dus na die eerste level 70 eigenlijk niet zoveel zin meer had. Maar nu begin ik het toch nog een beetje leuk te vinden, en heb er wel een beetje zin in gekregen....maar ja, nu staat Destiny voor de deur.
I know. Maar das een FPS. Das 'minder erg'. Bovendien is het in Diablo ook niet zo erg als waarom ik er een hekel aan heb gekregen (JRPGs). Vind het lang niet zo irritant als ik verwacht had nu.
Ja, daar noem je gelijk ook wel een genre ja . Diablo 3 is perfect juist. Even een uurtje of twee coop riften en dan klaar. Makkelijk tussendoor te doen en voor mij blijft dat denk ik wel leuk. Ik heb er nu iig nog geen genoeg van. Ik moet nu de wizard en barb nog level 70 krijgen en dan heb ik alle chars. Daarna nog 500 bounties (wat ik al bijna verwacht te halen) en in elke slot een legendary en de platinum is binnen. Dan heb ik de game voor mijn gevoel wel echt uitgespeeld. Hmm het is heel erg anders. Ik denk dat je bij Destiny meer moet gaan voor het leuk samen knallen en in een faction zitten. Destiny is ook een stuk 'flashier' als in dat het ook meer om de looks en alles gaat. Je kijkt minder naar de stats.
Nou ik hoop dat ik in Destiny toffe armor enzo kan vinden. Kan niet zomaar gaan guarden in een clownsoutfit natuurlijk
Dat vindnik wel super aan expansion..irrireerde me zp aan diablo 3 dat je char er niet uit zag. Maar waarom zijn jullie allemal.met trophies bezig? Zelf cruaader nu lvl 70 en ben constant daar mww bezig met riften. gearhunt!!! Iemand hier nog Akhan set pieces of fate od the fell te euil? me cooldown is echt zo laag nu op me heavens fury door achild en gear (shild alleen al 47%) maar wil nu drie beams!
Dude... doe wat aan jouw posts zeg. Ik kan er maar verdomd weinig uithalen zo. Waarom ik voor de trophies ga? Omdat ik dat leuk vind.
telefoon toetsenbord.... Snap dat je voor de trophies gaat omdat je het leuk vind maar je wilt toch juist vooral een sterk char maken? Trophies komen vanzelf! En vroeg me af of iemand Fate of the Fell heeft. Drie Beams is wel fijn gezien het me main attack is dankzij nog maar kleine cooldown
Zo, main missies op hardcore uitgespeeld. Makkie. Nu nog tot level 70 dmv bounties en rifts. ben level 61 nu. Andere chars snel levelen door iemand anders met hoog level te joinen, en voila. En ja, trophies zijn leuk. Heb je nog een beetje een doel ipv alleen maar battles blijven doen voor iets betere loot.
Ach, trophies boeien mij niet zo. Als ik ze haal terwijl ik gewoon aan het spelen ben prima. Maar ik ga niet met een guide ernaast spelen. Meeste games speel ik sowieso maar 1 PT, dus dan haal je ook meestal niet alle trophies. Ben vanmiddag verder gegaan met mijn hardcore WD. Gaat op zich wel lekker, maar niet echt mijn class. Level 33 en in Act III geloof ik. Maar ja, overmorgen Destiny of zoiets he
Fuck me... HC telt dus niet mee voor de dreamteam achievement... Raar. Bij challenges staat er wel dat ik met elk poppetje level 70 ben geworden.. pffff
Inmiddels het spel ook uitgespeeld met m'n crusader, die is morgen wel level 70, dus ik heb dan al 4 level 70 karakters.
Aardig op weg dus ik heb er nu 6, maar blijkbaar telt mijn HC character niet mee voor de achievement. Nu ik zo dichtbij ben, wil ik het ook halen ook
Heb je hard gewerkt Dat is wel zuur, ook wel raar eigenlijk ... Heb de campaign ook uit op HC, level 44 WD. tussendoor met bounties en rifts levellen naar 70. Wel zwaar undergeared, slechts 1 (!) legendary, een dagger, de rest yellows