1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne & PC] EA Access

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 7 sep 2014.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het EA Access-abonnement geeft mensen vijf dagen eerder toegang tot verschillende EA-games.

    De eerste titels die hieronder vallen zijn Madden NFL 15, FIFA 15, NBA Live 15 en Dragon Age: Inquisition. Daarnaast kunnen ook oude EA-games gespeeld worden.

    Momenteel is het mogelijk om Peggle 2, FIFA 14, Madden NFL 25 en Battlefield 4 te spelen voor EA Access-gebruikers. Tot slot krijgen mensen korting op het aanschaffen van verschillende EA-titels. Het abonnement kost 3,99 euro per maand of 24,99 euro per jaar.

    (PS. Als iemand een betere startpost heeft be my guest en laat het maar ff weten, dan post ik die hier met volledige credit naar de maker.)
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Need for Spees Rivals moet er ook nog bij te spelen spellen
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Is er eigenlijk iets over gezegd hoe vaak ze van plan zijn games toe te voegen? Bij GwG en PS+ weet je dat dat 1 keer per maand is. Hier ook? Of is het random...
     
  4. hadouken

    hadouken Mitchell

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nu al EA access krijgen? Ik zag in het Games with gold topic dat sommige van jullie het al geactiveerd hebben.

    Edit: Nevermind. De Nederlandse EA access is wel al beschikbaar. Je moet de EA access hub app downloaden.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2014
  5. Tom89

    Tom89 New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi!

    Ik ben even speciaal een account aangemaakt, ivm EA Acces.
    Het lukt mij niet om een abonnement af te sluiten, ook niet met mijn paypal!

    Moet ik mijn paypal account eerst koppelen aan mijn bankrekening?
    Of is dit niet nodig?
     
  6. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb één maand EA Access en ik kan dus Battlefield 4 gratis downloaden. Betekent dat ik dan dat één maand kan spelen? Of als EA beslist Fifa gratis aan te bieden word BF4 dan verwijderd? Of blijft Bf4 één maand speelbaar.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alle games blijven erin staan. Ze worden niet vervangen. En je kan BF4 spelen zolang je betaald voor EA Access. Verleng je het niet na een maand dan stopt BF4 ook.
     
    XLNC vindt dit leuk.
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan denk ik dat ik Battlefield 4 ook maar ga ophalen. 4,99 per maand is wel te doen. Is het makkelijk met opzeggen?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het stopt gewoon automatisch na een maand als je alleen voor dat betaald hebt. Tenzij je een Creditcard hebt gebruikt dan verlengd die gewoon iedere maand dus daar moet je op letten.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "EA Access members can already play some of the best EA games on Xbox One, and today that list gets even better. And ... weirder.

    Plants vs. Zombies Garden Warfare is now available in The Vault! Get ready to soil your plants.

    Whether you're blasting undead monsters in the wave-based Garden Ops mode or joining a team of shambling zombies fighting player-controlled plants in the suburban battlefields, PvZGW delivers the depth of a traditional online shooter blended with the refreshing humor of the Plants vs. Zombies series.

    EA Access members get full access to Plants vs. Zombies Garden Warfare, including Legends of the Lawn, which adds new character variants, the tasty new Taco Bandits game mode, and a bunch of new customizations and consumables.

    Sign up now to play all the great games available on The Vault and unlock free trial periods for upcoming titles.

    Get ready to play Plants vs Zombies Garden Warfare with EA Access! Have fun."
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zei ik toch...
     
  12. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Nog niet gespeeld, deze ga ik zeker uitproberen.
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Super grappige game, misschien wel een van de leukste.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zo dan...PVZ al joh? Het is dat ik die game al heb, maar door dat soort dingen wordt het 't wel steeds meer waard zeg.
     
  15. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Mooi! Wou hem deze week kopen!
     
  16. Fantastic

    Fantastic Guest

    Is er ooit al eens iets gezegd over het eventueel uitbrengen van EA Acces op de PS4 (of PC)?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nope. Schijnt dat Sony geen interesse had.
     
  18. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Zeker een aanrader
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Zijn er nog mogelijke volgende games van EA eigenlijk? Buiten Titanfall (dat er sowieso niet gaat bijvallen) weet ik niets meer...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    NBA, UFC.
     

Deel Deze Pagina