Ik ben niet bekend met PS4 maar heb je daar ook gamesharen ? Je zou een fake account kunnen maken en die New Zealand maken als het goed is dan staat ie toch tussen je games op dezelfde console
Ik wacht gewoon lekker totdat mijn witte ps4 bundel + limited edition + Ghost edition binnenkomt. ;-)
Je hebt toch die Ghost Edition gehaald he, je zei het eigenlijk vanaf he begin al! echte fan deze man! Verwacht wel een mooie foto van je aankopen!
Ik ben zo benieuwd hoe de launch dinsdag gaat, verwacht half dat PSN weer op z'n gat gaat.. Ben ook wel echt toe aan een echt nieuwe game, Diablo en BF4 zijn nog steeds leuk maar daar heb ik nu al zoveel uur in zitten.. tijd voor echt wat nieuws wanneer loopt het review embargo af, kunnen we morgen al reviews verwachten?
Hm, weet iemand hoe dat preloaden op de PS4 werkt? Hij was wel erg snel klaar (2 kleine bestanden van een paar honderd MB), maar bij opslagbeheer staat er dat hij 11/18 GB gedownload heeft. Is ie nu nog steeds aan het downloaden, want dat geeft ie niet bij downloads aan.
Ah, nice! Moet nog wel even een internetkabel er op aansluiten want hij gaat nu <1 MB/s en dat vind ik wat te langzaam
Ja, helaas had BS het op zaterdag ineens veranderd naar dinsdag. Had het niet eerder meegemaakt, maar blijkbaar doet BS het altijd zo. ;-)
Ik ben bijna de hele week volledig bezig , alleen donderdag en vrijdagavond heb ik een avond vrij, voor de rest alleen maar werken/training
To be fair wil je dat eigenlijk ook niet. Kunnen dan nooit goed testen hoe het online gaat (zie BF4) en in een paar dagen kunnen ze ook nooit alle content ontdekken. Eigenlijk kan je pas een review van zulke games na een paar weken plaatsen.
Als ik de game nu koop op de USA marketplace voor $60,- kan ik hem dan direct downloaden en mogelijk morgen om 14:00 spelen als ik mijn Xbox op new Zeeland zet? (Als dit mogelijk is dat het dan al speelbaar is) BVDBVD