1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ah op die fiets. Dat verklaart alles.
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.819
    Leuk Bevonden:
    843
    Contrast is veel beter op de Xbox One :).
     
  3. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Als de Xbox die ik terug ga krijgen weer problemen heeft gaat hij ook naar MS, maar hoelang ben ik hem dan ongeveer kwijt??
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Meestal kleine week. Ligt eraan op welke dag je hem verstuurd. De 360 had ik op een maandag laten ophalen en had hem vrijdag weer terug. Zelfde laatst met mijn adapter.
    Maar ben benieuwd of dat met de console nog steeds is. :)
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Iemand ervaring met Advance Exchange? Krijg je dan een soort leenxbox of echt een vervangend product? Er staat dat er geld wordt ingehouden op je creditcard. Ik neem aan dat dit een soort borg is?
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Party systeem is echt niet zonder zijn problemen zeg. Nu al de zoveelste keer dat ik ineens niemand meer hoor in de party, ik zie dat ik wel te horen ben, maar ik zie dat bij de rest niet. Een vriend had dit net ook en nu ik ook weer. Begin er echt zat van te worden. NAT is open.

    Console uitgezet. Party gejoined...nou zie ik niet eens een rondje bij mijn naam staan. Gvd wat fucking irritant dit ineens zeg.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
  7. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    First world problems. Maar mensen hier ervaring met een console kopen en na 1 dag denken. Hmmm misschien toch maar omruilen voor de concurrent? (Ps4 gekocht onder motto.. is eens wat anders) vroegah ps1, ps2 en toen de 360 tijden gespeeld. Nu ps4 maar denkende: hmm toch maar ruilen voor xbone? Vraag me echter af of dat kan bij mediamarkt (doos is open geweest).
    Tis om het even hoor. Beide hebben hun pros en cons....maar tis een discussie die je bezig kan houden haha
     
  8. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 't met je eens. Sommige dingen voelen nog echt een beetje Beta aan. Het ontbreken van instellingen, profielaanpassingen en kleine bugs maakt de ervaring wel minder. Erg jammer dat zo'n groot bedrijf dit soort probleempjes heeft in producten.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Welke instellingen mis je dan?
    Ten opzichte van 10 maanden geleden zijn er zoveel dingen toegevoegd met die maandelijkse updates. Niet normaal eigenlijk.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het meerendeels allemaal erg tof, maar dit zijn dingen die ik zelf echt kwalijk vind. Party systems was hun trots met 360 en ik heb begrepen dat dit tijdens de launch al niet super werkte. Bijna een jaar later en dan nog van dit soort gekke dingen. Ik vat het echt niet. Ik heb nu net een hard reset gedaan. Maar gewoon bizar hoe party chat goed werkt...ineens hoor ik niemand meer en ik zie ook niet dat zij iets in de mic zeggen.
     
  11. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoop voor je dat ze meegaand zijn. Maar grote kans van niet. Doos is open geweest en product gebruikt en tevens is het geen plicht voor een winkel om zomaar een product om te ruilen of je geld terug te geven. Je kan het proberen maar grote kans op een nee. Wens je iig succes.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2014
  12. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik weet niet of dit wel in Nederland mogelijk is. Maar wat advanced exchange inhoudt is dat voordat je jouw console op hoeft te sturen, je al een andere krijgt toegezonden van MS, en jij vervolgens 14 dagen de tijd hebt om die van jouw naar hun te sturen. Die zij jou hebben gestuurd hou je vervolgens, je krijgt dus niet je eigen gerepareerde terug, maar waarschijnlijk ook zelfs een oudere gerepareerde van iemand anders. Of je dit wilt (je gloednieuwe console omruilen voor een gebruikte) is je eigen keuze. Maar nogmaals ik weet niet of het uberhaupt mogelijk is in Nederland, het lijkt hier gebruikelijker te zijn dat je eigen box gewoon wordt gerepareerd, maar dan zit je dus even zonder.
     
  13. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Thanks voor reactie. Het is niet perse dat ik dat die keuze al gemaakt heb hoor. Meer oriënteren
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moeten niet doen dat de 360 party nou zo goed was. Heb ik ook wel eens naar lopen vloeken. Kon ik weer niet joinen etc.
    Dat van jou heb ik niet gehad nog. Alleen echt heel soms dat ik een party join en dat het niet lukt maar dan gewoon rejoinen en werkt het weer. Tijdens een party geen problemen gehad.
     
  15. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    plicht?
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen idee man. Zelf heb ik heel erg weinig problemen met parties gehad op 360 zolang mijn NAT open stond. Vind sowieso helaas dat sommige dingen dan weer wat sneller en makkelijker werken op de 360. Ik ga naar friends en join iemand en op de One duurt dat inladen van vrienden allemaal wat lang. Wel raar...heb het idee dat dit sneller ging eerst. Broer had net exact hetzelfde...ineens hoorde hij niemand meer.
     
  17. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Verbeterd, bedankt ;)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is de reden dat ik mijn console altijd helemaal uitzet. Had het gevoel met instant on dat die na een tijdje langzamer werd.
    Komende maanden krijg je ook een soort van xbox guide terug alleen dan in snap mode. Sneller dan een app openen.
     
  19. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Instellingen zoals:
    • Makkelijk filteren van Activity Feed
    • Aan/uit zetten van de Kinect camera zonder daarbij de microfoon uit te zetten en vica versa.
    • Instellen van Bio & Motto. Overigens ook het ontbreken van deze op het profiel.
    • Ontbreken van Family Settings (of deze heb ik nog niet ontdekt)
    • Locatie op Nederland en taal in het Engels.
    • Het niet kunnen uitschakelen van Activity Feed & verwiujderen uit het Friends menu.
    Probleempjes:
    • Notifications werken erg raar. Ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in berichten/invites en in recent behaalde achievements.
    • De Achievement lijst is echt extreem onoverzichtelijk. Ook achievements halen op Apps is ronduit idioot.
    • Ontbreken van meer personalisatie op je profiel (achtergrond kleur en eerder genoemde Bio en Motto)
    • Lettertype voor je Tenure (hoelang je Xbox LIVE Gold hebt) is echt verschrikkelijk.
    • Ontbreken van je Avatar op je Home, profiel of waar dan ook.
    • Party systeem werkt echt belabberd.
    • Geen voice-berichten.
    • Geen voice-to-text berichten.
    • Geen bericht maken en dan verschillende ontvangers toevoegen die je niet als vriend hebt. Je moet eerst via "Vind iemand/Find Someone" het desbetreffende profile vinden en dan pas kan je een bericht sturen.
    • Compare games is anders en werkt veel te moeilijk.
    Handige nieuwe instellingen t.o.v. de Xbox360 zijn overigens wel:
    • Meer Netwerk opties.
    • Offline gaan terwijl je LAN-kabel nog is aangesloten.
    • NAT Type laten zien zonder een test te draaien.
    • Closed Captioning
    • Veel meer beeld en geluid opties.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jezus. Geen zin om overal op te gaan reageren. :p
    Wees blij dat dat je de console niet op de echte launch had. :lol:

    Edit:
    Notificaties kan je btw helemaal aanpassen bij preferences.
     
    Plantenpot vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina