1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Advanced Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Rampage, 2 mei 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is een soundplate hier :)
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Vandaag is het ook geen 1 september ;) Onderin zie je de volgende dagen.
     
  4. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Tnx voor het melden,
    Ik wou deze game namelijk gaan aanschaffen!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh ik dacht dat het een link ging tonen voor een september deal alvast. Op die fiets :D
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138



    [​IMG]
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Niet vergeten CALL OF DUTY fans!

    Morgen Advanced Warfare als DAGDEAL bij Wehkamp!

    (schaamteloze triple post)
     
  8. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    De verleiding is wel groot om die Call of Duty Console aan te schaffen, apparaat ziet er uber gaaf uit.
    Die controller bestel ik zoizo wel.

    Hier leden die de console wel kopen?
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
     
    JJNL77 en Fardo vinden dit leuk.
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zal wel geen extreem boeiende prijs worden denk ik.
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Die is al geweest :+ Was 52 euro.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Mja..wel aight dan. Maar kan niet tippen aan digitale prijs straks ;)
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Al heel lang geen Call Of Duty meer gespeeld... Laatste editie was voor mij Call Of Duty Modern Warfare 3 op de PS3. Nu met de inruil actie wordt het proberen van een nieuwe Call Of Duty wel heel aantrekkelijk. Heb de ontwikkeling van het spel nog niet echt gevolgd maar de beelden die Lijpe Mocro heeft gepost maken mij wel enthousiast. Het ziet er echt gaaf uit! Ik ga het volgen...
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Dit is dus een remake die ik direct zou downloaden. Mix van CoD4, Black Ops, MW2 en free to play!!

    Helaas alleen in China beschikbaar :mad:
     
  15. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het even zitten te bekijken, maar dit is echt bijzonder. Met Black Ops II zei 9/10 mensen al dat het een Halo rip-off was aangezien het zich focuste op futuristische wapens (Ik was het hier overigens niet mee eens, maar dat ter zijde). Dit is echter iets totaal anders. Dit spel lijkt in de verste vertes niet eens op Call of Duty. Ik ben geen mainstream hater die "vanaf CoD4 werd het kut" zegt, maar het kreeg een ander tintje. Dit spel lijkt eerder op een Titanfall remake met een vleugje Halo 4. Ik vind dit persoonlijk heel erg jammer. Het leek mij een stuk leuker als CoD, Titanfall en Halo (En dan nog Battlefield, maar dat speel ik niet) allen een aparte richting insloegen i.p.v. naar elkaar toe trekken.

    De aspecten die het op Titanfall doen lijken zijn met name het springen, jetpack, het hen en weer manoeuvreren en het 'freerun-idee'. Ook dat elke map een soort van verdiepingen heeft, wat Titanfall onder andere zeer uniek maakt. Eigenlijk ontbreken alleen de Titans, maar men zegt dat Titan-achtigen terugkomen in Kill/Score streaks.
    Ik heb voornamelijk BO2 ontzettend veel Competitive gespeeld, maar ben hiermee gestopt aangezien Ghost zich totaal niet focuste op het Competitve deel. Ook ziet het er naar uit dat dit spel hetzelfde lot gaat volgen en zich puur focust op de "af-en-toe speler". Ik denk dat de bijzondere draai die ze aan het spel geven (of gaan geven) ten koste gaat van strategie, teamwork en kennis van het spel wat Competitve eigenlijk maakt.
    Hopelijk hoeft Treyarch niet op Advanced Warfare te gaan bouwen en gaan ze rustig door het BO2 dat zich, naar mijn mening, nog écht CoD kan noemen.

    Ik ben wel benieuwd naar wat andere mensen vinden van het hele springfestijn van de game. Is dit nog wel echt een CoD, of konden ze het beter alleen "Advanced Warfare" noemen? En hoe zou het Competitve gaan werken op de game?
     
  16. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zullen altijd haters blijven, BO2 was gewoon een goede competitive game, niks halo-achtig aan.
    Ghosts was echt een klote spel, competitive spelen was het gewoon niet meer, klote maps en zelfs als je goed roteert op domination en alles uit slayed dan kunnen ze nog steeds de lucky spawns krijgen die je nooit hoort te krijgen = lose.

    Zelf vind ik dat AW veel beter aanvoelt met competitive, zelf ook gespeeld en hier heb je nog een filmpje van Team Kaliber vs Curse, kun je beetje kijken hoe het nu echt zit op AW:
     
  17. Plantenpot

    Plantenpot Unregistered User

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand waar ik mee kan praten. Gelukkig hebben ze wel Hardpoint en CTF teruggebracht. Ook Uplink ziet er wel interessant uit. Daarnaast zijn scorestreaks, 13-point system en vooral de TTK ook eSports-vriendelijk. De jetpack geeft echter wel een andere dimensie aan het spel, dat er, van wat ik er van zie, niet gehoeven had.

    Is er overigens al meer bekend over eSports of Competitve support (League play, Broadcasting, Costum Games etc.)? Overigens zie ik in de gameplay dingen zoals Weapons drops of bepaalde tacticals die sowieso niet gespeeld worden in competitive.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ziet er overzichtelijk uit.
    Beter dan de rotzooi van Ghosts met die 200 verschillende perks etc. 8)
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Vind de belichting ook echt nice (voor een CoD)

     

Deel Deze Pagina