1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Om verschillende redenen:
    1) Niet veel mensen maken een team met Nederlandse spelers, doordat de verdediging crap is. Eigenlijk zijn alleen Van Persie en Robben interessant voor buitenlanders. En Depay, die (terecht) heel erg gehyped is op EA.
    2) Kuyt is een bout speler op FIFA, want hij is veel te traag voor een voorhoede speler en heeft weinig andere kwaliteiten.
    :cool: Lens speelt in Oekraïne en die competitie zit niet in FUT15. In FUT14 speelde hij bij PSV, maar weinig mensen speelden met een Eredivisie elftal. Vandaar dus. ;)

    Ontzettend zonde, ja. Alhoewel ik nooit Ibra zal hebben op FUT, baal ik wel voor de H2H versie. Ibra is zo'n baas.. :cool:

    Heerlijk!

    Aguero & Balotelli met Di Maria daarachter is ook leuk. ;)

    Of het team van de Bundesliga met Benatia (>82), Boateng (85) en Neuer (90) achterin. Pfff.
     
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik denk dat ik begin met een eredivisie team. Dit jaar valt daar best een leuk team van te maken, waarschijnlijk de complete voorhoede van PSV. :+

    Vervolgens maar voor een PL team kijken, zal flink sparen worden.
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Het daadwerkelijk slim bouwen van je een team komt terug als EA daadwerkelijk die maatregelen goed naleeft. Dus eerste week ga ik puur traden om een buffer op te bouwen. Traden is misschien wel het leukste aspect van FUT.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand nog goede tips voor het traden? Ik snap dat je spelers laag moet inkopen en hoog moet verkopen. Dat heb ik in FUT14 ook een tijd gedaan met Filipe Luis (1.7k kopen, 2 - 2.3k verkopen) en zo heb ik ongeveer 70k verdiend binnen een paar dagen. Maar iemand nog andere handigheidjes of tips?

    Ik begin ook met de Eredivisie.

    [​IMG]

    Hnnnggggg, wat lekker. (ratings zijn zelf verzonnen overigens)

    Óf met de Portugese competitie met een voorhoede van Nani - Martinez - Quaresma. Brrr, wat is dat bazig. Alleen hopen dat Nani LM is en geen RM.
     
  5. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik mag hopen dat Depay toch een hogere rating zal krijgen. Verder wel een erg lekker team. :)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mwah, 80 krijgen Eredivisie-spelers niet gauw in FIFA. Dan moeten ze wel echt veel bewezen hebben. Depay heeft dit seizoen om te bewijzen dat hij constant kan presteren. Afgelopen seizoen was het nog te wisselvallig en was zijn rendement nog veel te laag.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Met je eens, maar als hij nu een stap naar een grote club had gemaakt had hij automatisch een hogere rating gekregen.
     
  8. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Met FIFA 14 hield ik een paar spelers steeds in de gaten. Bijvoorbeeld Marchisio ging steeds voor 7000 weg, ik zocht op Marchisio en dan max buy now 6800. Heel vaak kom je dan 3500 tegen enzo. Soms had ik een trade pile met wel 30 keer Marchisio, allemaal sowieso 2000 winst. En dan door na een speler als Tevez die constant 20.000 was. Maar vaak was hij te koop voor 15.000. Kwestie van weekje de tijd nemen en je hebt genoeg coins ;)
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben in FIFA14 tot begin november serieus bezig geweest (nou ja, veel te veel) en kwam uiteindelijk tot dit PL team:

    [​IMG]

    Zoiets zal het dit jaar wel niet worden gezien ik niet zoveel tijd heb als vorig jaar, maar ik zal wel weer voor een PL team gaan, kun je al vrij snel een acceptabel team mee krijgen en zijn dit jaar weer veel toffe spelers bijgekomen.
     
  10. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik ga kijken wat in mijn eerste pakjes zit. Denk dat ik daar mijn eerste team op ga baseren.
     
  11. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Is er al bevestigd wanneer de webapp voor FIFA15 online komt? Volgens geruchten komende vrijdag.. Maar aangezien de webapp voor FIFA14 onlangs nog lange tijd offline is geweest heb ik hier een hard hoofd in. Iemand meer informatie?
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Mag ik toch hopen dat die transfermarkt daar wel fatsoenlijk werkt...
    Sowieso een ruk app, helemaal op smartphones, constant errors en crashes.

    Maar kun je dan ook voordat de game uit is al spelers handelen?
     
  13. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, net als vorig jaar. Maar je hebt er alleen recht op als je FUT 14 gespeeld hebt. Anders kan je niet inloggen op de web-app.
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Precies zoals XLNC zegt. Het voordeel is dat je dan al een beetje een zakcentje kan verdienen, zodat je bij de release van de game al wat coins op de bank hebt.

    Ik heb al gehoord dat EA wat maatregelen heeft getroffen om auto-buyers aan te pakken. Namelijk als je héél veel acties binnen een bepaalde tijdsframe uitvoert op de WebApp, dat hij je dan uitlogt. Dit hadden ze afgelopen week namelijk uitgeprobeerd, tot veel frustratie bij 'normale' gamers die al uitgelogd werden bij het normale scrollen door pagina's van de trade pile. EA doet het ook nooit meteen goed :+.

    Ik heb er een hard hoofd in dat de WebApp dit jaar wél gaat functioneren. Afgelopen jaar heeft de WebApp de hele markt verziekt door hackers de mogelijkheid te bieden om met autobuyers aan de slag te gaan. Daardoor zijn al die talloze coinsites ontstaan met mensen die miljoenen tot miljarden coins hadden verspreid over meerdere accounts. Als gevolg zijn alle spelers veel duurder geworden, want hoe meer geld mensen hebben, hoe meer geld mensen kunnen vragen. Sund.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Maar hoe werkt dat dan, je hebt toch in het begin van FUT15 geen coins om spelers mee te kopen zodat je kunt handelen?
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik denk dat je een team krijg van ea zelf en denk ik een pakje. Waar je dan mee kunt handelen verder.
     
  17. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Je krijgt loyalty packs in het begin en daarnaast neem jij je FIFA points mee van FIFA 14 naar FIFA 15. Vorig jaar kochten mensen veel FIFA Points in FIFA 13 om zo in de webapp voor FIFA 14 veel packs te kopen en alvast een redelijk saldo op te bouwen. Sommige hebben 100 accounts en als elke account 2-3 gratis packs krijgt hevelen ze alles over naar 1 account om zo een voorsprong te hebben. Hopelijk pakken ze dat laatste aan.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dat is dan wel netjes, is het dan slim om nu alvast een beetje FIFA points te kopen omdat die nu goedkoper zijn dan straks bij de FUT15 Web-app?
    Vind ze trouwens krankzinnig duur maar aangezien de game zelf maar +/- 40 euro kost (op PC) wil ik er wel een beetje in investeren, maar ook niet te veel want ik wil niet gelijk met een heel dik team staan.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Fifa points blijven dezelfde prijs zeg maar. Met Fifa points kun je pakjes kopen, en dus niet bijvoorbeeld een losse speler, dat gebeurd met 'coins' die dus gewoon los staan van de Fifa points. (Fifa points kocht je bijv op de Xbox gewoon met Microsoft points zeg maar).
    En je hoeft ook niet bang te zijn dat je gelijk een heel gaaf elftal zult hebben, want bijvoorbeeld met 50 euro heb je sowieso wel een aardig team, maar je moet wel heel veel geluk hebben, wil je echt een topspeler uit een pakje krijgen.


    Ik had trouwens op Futhead een bericht gelezen van iemand die iemand van de EA Support had gesproken met de vraag over wanneer de FUT app gereleased wordt, en diegene zei volgende week woensdag. Dus ben benieuwd. Hopelijk morgen de demo!
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  20. nielzqqq

    nielzqqq Active Member

    Berichten:
    424
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina