Mijn xbox one is ook binnen, mijn gamertag is Ozz91x en momenteel heb ik de volgende games: forza 5, fifa14 en battlefield 4
Mensen mogen mij ook toevoegen Madd Monkey NL. Xbox one is er immers bijgehaald voor de online spellen
Mijn Gamertag: The Egelhunter Mijn games: Battlefield 4, Forza 5, Fifa 14, Ryse son of rome, Watchdogs, Dead Rising 3, Trials Evolution, Binnenkort: Fifa 15, Forza Horizon 2, GTA5 next gen.
al een tijdje in het bezit van een XBOX ONE maar weinig NL vrienden vandaar nogmaals aanmelden! xbox live GT opeltwintop2007 killer instinct DR3 AC black FL wolfenstein THE..... THIEF forza 5 ( zogoed als verkocht) en met dat brommerke ( naam ontbreekt me even) ............. psn ( ps4) GT opeltwintop2007 the last of us voeg me maar toe...
Speel zowel Xbox360 als Xbox One. Overigens een échte Achievement Whore met ~100 spellen op 360 en nu een aantal op de Xbox One. Ben van plan vrijwel elk 6/10+ te kopen voor de One. Gamertag: Scythens Huidige spellen: FIFA 15, DC: Spotlight, Forza 5 en nog wat arcades. In de zeer nabije toekomst: Outlast, Titanfall, Madden 15, Watch_Dogs, Ryse, DR3, AC: Black Flag, Thief, Wolfenstein, Zoo Tycoon etc etc. Indien Advanced Warfare wat wordt ga ik dat waarschijnlijk 90% van de tijd spelen.
Mocht je nog op zoek zijn naar andere XBW'ers, het lijstje met gamers is nu up to date op http://www.sloeser.nl/projecten/xbwone/ en je kan nu ook zelf je gamertag toevoegen. Ook kun je zowel Xbox One als 360 games zien nu.. Nog net op tijd voor Destiny morgen
Ten eerste, erg mooie site! Erg handig om mensen te zoeken voor de wat minder gespeelde spellen. Als ik mijn gamertag wil toevoegen staat er echter al dat deze toegevoegd is, terwijl ik in geen enkele gamelijst sta. Moet ik iets aan mijn privacy-instellingen veranderen?
Thanks! Ik had jou al toegevoegd ja. Je moet inderdaad je privacy instellingen veranderen op https://account.xbox.com/nl-NL/Settings. Het gaat (denk ik) voornamelijk om je profiel en je game/app geschiedenis die je op 'iedereen' moet zetten, dus dat anderen dat kunnen zien.
M'n geschiedenis staat nu op zichtbaar voor iedereen ipv vrienden. Hoe vaak update de site zich overigens met nieuwe informatie?
Op dit moment nog 1 keer per dag, binnekort vaker! De API lijkt offline te zijn momenteel dus ik kan je games niet importeren, k ga erachteraan!
Inmiddels de one ook in bezit. Games: Forza 5 Fifa 15 Titanfall Plants vs Zombies Garden Warfare Battlefield 4 Destiny En alle gratis games
Gamertag: WiseWish NL Games: BF 4 Watchdogs Skylanders swap force Diablo 3 Metal gear solid Marvel Lego Titanfall