1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Gebeurde het godverdomme net gewoon weer...fucking hell zeg.

    Had de X1 hele dag aan staan zodat al die andere games binnen gehaald konden worden. Krijg ik net een party invite...en ja hoor...WEER hoor ik niemand en wederom stond er geen rondje naast mijn naam. Zelfs een reboot had geen zin. Dus een volledig power off gaat dit verhelpen..sorry...immens triest.

    En dat dit: Ik ga naar friends toe en zie de naam van een vriend staan, je kunt daar op de start knop drukken van de controller en van alles kiezen..kunnen we hier join friend kiezen? Nee natuurlijk niet want op 360 ging dit wel zo en dat moet natuurlijk niet.....zucht. Nee we moeten op A drukken, veel te lang wachten...dan join>party doen, veel te lang wachten voor een app om te starten en dan eindelijk in die party zitten.

    Sorry....ik begrijp verschillende keuzes van MS echt niet.
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Zag deze optie inderdaad al staan bij instellingen, maar dit was niet het probleem. Het is inmiddels opgelost. Volgens mij kwam het door het feit dat ik ipv in de smartglass store zat, de store van mijn One bestuurde. Die staat immers in het Amerikaans ingesteld.

    Ik heb ook nog een tip voor de mensen die de One in het Nederlands hebben staan. Als je de locale op NL hebt staan en je speelt een game die géén NL support biedt (denk aan bijv. Diablo III en Crimson Dragon) dan switch de console de taal automatisch naar de default language, Engels. De pest is echter, omdat de console alles in het Nederlands runt, dat de Engelse default instelling extra (ram?) geheugen kost waardoor de games (vooral Diablo) een stuk minder smooth runnen.

    Het komt er dus op neer dat je het best de console op een Engels-sprekende locale kunt houden tot Microsoft hun zaken op orde hebben. Games kun je godzijdank kopen met de SmartGlass app. Way to go MS!
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoezo heb je je console aan om games binnen te halen :-/

    En daarom zijn de meeste van ons naar PS4...
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2014
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je hebt toch ook een Xbox nu?
    Waarom heb je hem nu al gehaald btw? Haalde hem toch voor MCC? :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yes, maar heb die 2 games verkocht en we hadden bij MM een groupon aktie. Dus met die aktie, pers.korting en die 2 verkochtte games heb ik hem voor een prikkie. Ook geen idee of ik er nog werk in november namelijk.

    Enige game die ik misschien tot MCC wil is DR3, maar die moet ik even cheap zien te vinden ergens
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah oke. Mooie deal dan.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Plus omdat ik hem in 2013 had gepreorderd had ik ook nog een deal 3 games halen 2 betalen, heb 3 puntenkaarten van 10,- genomen
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahaha Kabuto helemaal over de zeik na al die tijd wachten :lol: prachtig
     
    SjaccoPopino, X-Junk en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Eigenlijk best wel humor idd.
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Amazon.de is nog goedkoper. Nog geen 45 euro voor een X1 controller en 54 euro voor een controller + play & charge!

    Stiekem best wel grappig ja :+!

    @BigKabuto Ik zal je maar niet vertellen dat zowel ik als m'n broer helemaal nergens last van hebben met onze X1 van Redcoon voor 330...:D! Maar vind het verder wel verveld voor je hoor, echt.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    LOOOOL die Xbone controller was uur terug nog 37,50
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Bij Amazon.de? Lol, dat is dan een plotselinge prijsstijging? Maar dan nog steeds de goedkoopste ;)
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wow, dat NRC zichzelf zo durft te degraderen met zo'n waardeloze en diepteloze review. De auteur heeft klaarblijkelijk een dag met z'n Xbox doorgebracht. Bij mij net als 99% van andere mensen werkt de Kinect prima met zowel stem- als bewegingscommando's. Tevens vergeet de heer 't Hooft dat de Kinect in principe je afstandbediening kan vervangen omdat deze je TV, tuner en receiver/versterker aan en uit kan zetten. Ook de games die gebruik maken van Kinect werken zeer goed. Zoals Xbox Fitness, en in Battlefield om te leanen. Het gemak dat de Kinect ziet wie welke controller vast heeft als je met je vrienden speelt en automatisch van profiel switch dient toch ook zeker als pluspunt vermeld te worden.

    Daarnaast luistert Microsoft i.t.t. Sony tenminste naar haar fans, een voorbeeld hiervan is EA Acces wat niet beschikbaar is omdat Sony voor haar gebruikers beslist en niet de gebruikers zelf. De integratie van alle media diensten zoals Netflix en Skype werken ook zeer goed en daardoor is de Xbox One een echte allrounder in de woonkamer geworden.

    Last but not least is het netwerk van de Xbox stukken beter dan dat van Sony's PS4, welke de afgelopen dagen alweer eruit lag.

    ---------------------------

    http://www.nrcq.nl/2014/09/08/het-is-moeilijk-voor-te-stellen-dat-je-voor-de-xbox-one-kiest
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer even VS met de PS4 uit de topic te houden als het kan. Creëert altijd een soort discussie en dat hoort niet in dit topic thuis. :)
    Daarnaast een review van main stream media over games etc moet je nooit serieus nemen. Tweakers etc zijn daar beter voor en waren volgens mij aardig positief met een "Nederlandse release review"
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Je klinkt behoorlijk als een fanboy :lol:
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heb net de One besteld en komt over een paar dagen. Moet ik nog ergens op letten tijdens het installeren?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ook niet, niet qua lawaai meer of wat dan ook. Dit soort party dingen en dat hij soms tijdelijk vastloopt zijn volgens mij eerder softwarematige dingetjes en niets anders. Zowel mijn broer als een van mijn vrienden had deze shit gisternacht ook met party. Misschien komt het omdat ik instant on gebruik, misschien zit daar een bug of whatever the fuck in. Ik ga dat wel even uittesten.

    Upinsmoke, ik bedoelde de hele dag in instant on, zodat hij die teringgrote games kon binnenhalen.

    Ik geen idee hoe het met andere games zit, maar Ryse heb ik fysiek en ik heb de console even offline gebruikt tijdens de installatie van de game. Dit omdat hij anders tegelijkertijd schijnbaar ook een patch binnenhaalt van 10GB waardoor het hele proces gestoord lang kan duren. Voor mij was de installatie offline binnen een uur klaar, makkelijk....de 10GB patch duurde wat langer.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Voordat je hem aanzet een kruisje slaan en bidden dat hij niet kan praten.
     
    MentalMarco vindt dit leuk.
  19. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zijn die game patches zo gestoord groot o_O Het lijkt net alsof het spel voor de helft op disc staat en de andere helft nog moet downloaden :confused:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De pre purchased versie van Destiny is 18GB zie ik, maar de gedownloade file die vandaag flink lang is bezig geweest is 0GB wanneer ik bij manage game kijk. Da fuck?
     

Deel Deze Pagina