Ik heb een aantal vragen omtrent de gratis upgrade naar de One. Ik heb al een One maar zou graag ook met vrienden die nog op de 360 zitten spelen. 1. Is deze upgrade wel beschikbaar in Nederland? 2. Blijft je character in sync tussen de twee platformen? Ook als je weer een keer op de 360 speelt? Ik zit er over na te denken om deze dan gewoon op de 360 marketplace te kopen om hem vervolgens gratis te downloaden op de One.
Upgrade is alleen voor de digitale editie.. de digitale editie is maar op 1 console te spelen (geloof ik) en na de upgrade werkt deze niet meer op de 360 (volgens mij)
Ik weet dat het alleen voor de digitale editie is. En nee, volgens de FAQ houd je de 360 versie ook gewoon. Daarom leek het mij wel een goede deal.
Cool! Dan is het geen slechte deal. Ik denk wel dat de Characters niet gesynct worden, maar wel een mooi aanbod.
Als het dezelfde xbl is die aan hetzelfde bungie.net account gesynchroniseerd is, wordt alles netjes gesynced
Jammer dat de download versie in de NL store 70 euro kost Werkt op de 360 downloaden in US het zelfde als op de One? Alles neem je over van de 360 na de One toch? ook je save files ed. Staat ook in het artikel op de frontpage.
Toch in dubio voor deze game.. Zat gisteren een stream te kijken en het viel mij op dat ze met een aantal uur al richting het eind waren. Maar uiteindeljk is dw kans groot dat het schijfje aan het einde van de middag in de ps4 zit