UPC heeft het ook echt weer voor elkaar om net vandaag werkzaamheden bij mij te verrichten. Geen internet, niks.
En maar klagen over een paar uurtjes eerder of later beginnen met Destiny. Ik ga de 18e pas aan de slag namelijk na mijn vakantie. Bevalt die ?
Hoe zit het nou eigenlijk met de XBW 'group' of 'clan'? Voegt dit nog iets extra's toe aan de game? Kan je bijvoorbeeld sommige missies alleen spelen als je een een group zit?
Strike misssies word je altijd in een fireteam gegooid. Dus het is wel leuk als je in een clan zit zodat je altijd wat bekenden hebt om deze missies mee te spelen (of samen PvP te doen, of gewoon samen exploren of noem maar op) de game is wel een beetje om dat fireteam idee heen gebouwd, tuurlijk kun je ook alles met randoms of alleen doen maar dat is toch minder leuk.
Ik was in de veronderstelling dat sommige onderdelen (vault of glass?) niet met random spelers mogelijk was.... Wat is dan verder het verschil tussen spelen met mensen uit je friend list of in een group/clan zitten. Verder begrijp ik (misschien wel verkeerd) dat van uit de group weer clans worden gevormd?
Net even met remoteplay naar Destiny gekeken.. Nu maar eens bedenken welke class ik wil gaan spelen. Ik denk Warlock