Even offtopic, maar ga je geen PS4 erbij nemen dan? Remote play is echt zeer relaxt. Gewoon destiny spelen terwijl je op de pot zit of de tv niet gebruikt kan worden
Spoiler Ik word wakker om kwart voor 7 van de hype, ben de hele week vrij en normaal niet uit bed te krijgen, maar loop nu te stuiteren Spoiler mijn vriendin kan me wel schieten nu, maakte haar wakker met een luide kreet; DESTINYYYY Spoiler Mijn vrienden noemen me allemaal trouwens de machinist van de hype train
hier doet de digitale versie het nog niet, heb mn locale staan op US / Massachuchets. Ik gok dat ik vanaf 9:00 online kan...
iemand ook besteld bij yourgamezone? Heb wel een mail ontvangen dat hij is verstuurd, maar geen track and trace code???
Hopelijk komt de post ook vandaag zoals normaal tussen 12.00 en 13.00....kan ik alvast mooi de game erin doen en updates/installeren/etc. door de PS4 aan te laten staan...kan ik meteen aan de slag als ik thuis ben van werk. EDIT: Ow kut...bijna vergeten dat ik ouderavond heb om 18.10. Fuck. Nou ja, geen vragen stellen, des te eerder klaar.
Vanochtend om half 10 een SMS van Gamemania en daarna direct opgepikt, nu nog ''even'' werken tot half 6.