Ligt een beetje aan de maps ook maar je raakt er wel aan gewend. In het begin denk je dat je vanaf overal wordt neergeschoten maar na een tijdje ga je je beter door de map bewegen.
Zo. Bijna die ellendige recon class klaar. Vandaag op Zavod wel wat vreemds gezien. Werd meerdere malen gekilled door een Sniper die ik helemaal niet herken? AM12-... nog wat. Alle classes bekeken en het wapen kwam er niet in voor Nu weet ik dat er een event is waarbij ze Final Stand promoten momenteel. Althans, dat melden LevelCap en JackFrags.
Ja! Was een pick-up wapen. My bad! Morgen wat Final Stand nieuws... ben benieuwd. Is één nieuw image te vinden. Zit op m'n telefoon dus kan het plaatje niet posten
Vandaag wel wat tofs meegemaakt Bij de eerste flag capture op Lockers ging ik direct lvl up waarna het mannetje van een teammate zei; ''hey, congrats on you promotion, dude'' Wel vet. Nog nooit zoietst gehoord in dik 350+ uur
Tsja. Lijkt op een alien gun maar waren ook steeds hints naar met easter eggs. Maar DICE kennende zal het wel een echt wapen zijn als het niet fake ofzo is.
fijn deze mail gekregen van EA. met andere woorden je wordt genaaid als je geen import xbox one neemt met BF4. I apologize for the delay. I know you have been eagerly waiting to hear from us regarding your premium getting transfer from one to 360. I really apologize but the offer to “Transfer Battlefield 4 Premium from Xbox360 to Xbox One for free” has now expired, as it was a Xbox market place promotion and according to that you had to upgrade to Xbox One and redeem the offer on the Marketplace prior to July 31st 2014. This offer is no longer available on the Xbox Marketplace, and in order to enjoy premium services in xbox one you need to purchase Premium on it again.
ja best..heb ook erg veel spijt dat ik bf4 voor de one heb gehaald. zonde van mijn geld. weet nu niet of ik pissig op EA of MS moet zijn, aangezien EA het moest vragen aan MS. heb nu totaal geen zin meer in BF4, ga niet weer premium kopen.
Ben wel benieuwd naar Final Stand, futuristische wapens/voertuigen in sneeuwlevels hopelijk. Voorzetje voor BF 2143 ?
Hoop het niet. Wapens uit de toekomst maar dan gegrond aan enige vorm van realiteit... zou heel raar zijn als je een Railgun op Zavod zit bijvoorbeeld