Ik heb gebeld en toen hadden zij mijn witte ps4 bundel niet binnen. Zij hoopte dat het morgen wel binnen zou zijn. Succes.
Ik heb een game ingeleverd icm die actie, en ook de gewone versie besteld. Dus ik ga er straks heen en ze geven 'm maar gewoon mee, gereserveerd of niet
Hahaha, wachten duurde me te lang dus ging naar Saturn. Loop ik daar belt m'n ma op dat de postbode is geweest
Watdefak man En heb 'm ook gewoon binnen hoor, laat dat smsje maar zitten Nu nog tot half 4 op school
Heb hem bij de wehkamp besteld. Komt tussen 14:00 en 18:00 binnen. Hoop ik . Nog nooit een spel besteld daaro.
Ghost edition kun je met flinke winst verkopen Meen je niet!! kijk ik in de brievenbus ligt er een niet-thuis-code in Ik was waarschijnlijk even buiten Wtf, normaal krijg ik games altijd in de brievenbus. Was wel eerste keer dat ik bij MyCom een game besteld had.
Ja klopt, maar de postbode is hier vrijwel altijd voor één uur en maximaal twee uur. Maar goed, deze keer was (gelukkig) de uitzondering. Hij komt net binnen .
Laatste dagen aan het twijffelen of ik deze game moet kopen ja of nee. Vanmorge besloten hem toch te kopen. Net bij de intertoys opgepikt, de vanguard versie. Lag de laatste dus had geluk. Nu aan het installeren en ben benieuwd wat ik ervan vind. Ik laat me verrassen heb enkel de trailer gezien en deze titel nooit in de gaten gehouden. Voor mij geen hype-game dus.
Ik krijg hem ook van MyCom. Het is blijkbaar een pakketje omdat ik een T&T code heb en een handtekening moet zetten bij ontvangst. Hier komt die tussen 17:00 a 19:00.