Hoezo? Ik geloof best dat mensen een super game verwacht hadden en nu enorm teleurgesteld zijn Tuurlijk verdient de game geen 4.8, maar het laat wel zien dat veel mensen overhyped zijn geweest. Ik ben iig blij dat ik voor de gewone versie ben gegaan en neit de super digital limited ghost edition. Ik zie later wel hoeveel die expansions toevoegen, maar mijn onderbuik gevoel dat ik de laatste weken had, komt wel aardig overeen met die user reviews
Game wil bij niet opstarten. Even opnieuw installeren en dan zien of het wel werkt. One heeft na bijna een jaar nog wel verschrikkelijk veel kinderziektes helaas.
Nee, als je ziet hoeveel mensen een 0 geven is dat zo verneukeratief voor de uiteindelijke score waardoor ik het in ieder geval niet meer serieus neem
maar daarnaast geven ook genoeg mensen spellen een 10. Ook reviewers zelf.. Dus hoe serieus moet je het überhaupt nemen? Enige dat ik zeg is dat er wel wat achter zit. Namelijk die teleurstelling van veel mensen. Blijkbaar was de verwachting hoger dan het spel uiteindelijk heeft kunnen bieden en dat geloof ik ook wel
Je kan van een MMOFPS ook wel verwachten dat het repetitief is. Tevens lijkt mij dat de Crucible pas echt tof is als je level 20 bent met PvP gear.
En sorry maar hoe kan je nu al een score geven zonder het soel helemaal gespeeld te hebben. Mijn mening is iig al aardig wat keren verranderd na de eerste uren in een game. En dan alsnog boeit het helemaal niet wat anderen van de game vinden. Zolang je maar naar je eigen gevoelt luistert en er van geniet als je het leuk vind.
Mensen met een PS4 en de Sony Headset; vergeet niet dat er een nieuwe file is te downloaden speciaal voor Destiny bij je Headset Companion App.
Same here! Normaal koop ik LE versies van games, maar bij Destiny had ik er geen behoefte aan. Gisteren had ik het na 2 missies ook wel weer even gezien. Komt misschien mede door de beta. Ik wil alleen wel die upgraded sparrow.
Ja ik vind het jammer dat ik weer eerst die earth missies moet gaan doen.. heb die na de alpha en beta wel gezien tbh Mij lijken vooral die raids en strikes leuk.
Heb nu al 2 verschillende disconnects gehad 1 met cater de ander met caterpillar. Bij cater was ik in de tower bij een store. Bij de caterpillar was ik bezig met een control match. Dit ligt echt puur aan Destiny want heb dit niet gehad bij de beta dus aan mij ligt dit totaal niet. Vind wel jammer want heb nou dingen zitten lezen dat dit in de beta ook al het geval was. En als dat nu weer terug is waar is de Beta dan voor geweest..... Goed bezig Bungie... En over de scores ik geef geen enkel spel een cijfer.
Meh, zeuren over de servers op de eerste dag is overdreven, wacht eerst een paar dagen voordat het weer wat rustiger is voor de servers.
Zal vanavond ook wel een lag fest worden als half europa online komt ^^. Nog 30 min en dan naar huis hahaha
Die crucible marks hoor je toch na elk crucible potje te krijgen of ben ik nou gek? Of is dat pas vanaf level 20? En hoe verdien je vanguard marks?
Ik kom maar niet voorbij het level the warmind (Lvl 4 lol). Volgens mij pak ik het echt volledig verkeerd aan