Vent mag ik zelf uitmaken of ik zeur of niet ? Ken je er niet tegen rechtsboven in je scherm staat een kruisje dan sluit je internet af!! Alsof jij nooit ergens om zeurt schei toch uit mister perfect. Het is een forum dan mag ik hier dat gewoon melden.
Daar zitten een heleboel mensen tussen met The limited ghost edition .. die ze nu niet aan de straat stenen kwijtraken. Want nu daar een ieder de game heeft gekocht komen hier en daar wat voorraden los. Sommige vroegen 500 euro voor dat ding ...... ! Ben blij dat die winstjagers nu een lesje geleerd hebben. Er zijn ook veel mensen die een run hebben gedaan omdat de console PS 4 zeer voordelig met het spel kwam en dus niet weten wat ze met dat spel aanmoeten! Dus heeft niet echt iets te maken met .......... ze hebben het gespeeld en het bevalt niet!
Zit ook even te kijken, maar het merendeel wat op MP staat zat bij die bundel. Op zich wel slim eigenlijk. Koop voor 400 de PS4 + Destiny en verkoop Destiny weer voor 50 euro. Heb je voor 350 een PS4
Zo wat een verrassing ! Net bij Bartsmit mijn ghost edition opgehaald. Zit daarnaast nog: - een voucher voor de red sparrow - een waardebon van € 5
Iemand die Hunter is al een cloak gevonden? Bij de Beta had ik hem super snel. Level 3 ofzo maar ben nu level 8 en nog geeneen gezien. Edit: Ja hoor eindelijk kan ik er een kopen.