Alleen wat geruchten maar die zit er dus niet in. Jammer, had de eredivisie/spelen als nederlandse club een stuk leuker gemaakt. Ik bedoel, wie wil nou niet met FC Emmen in de Champions League finale tegen Chelsea spelen .
Shooting en de keepers zijn nog broken in de demo. https://onedrive.live.com/?cid=017f...577&ithint=video,mp4&authkey=!AFgWqkLW4was7kk
Zoveel verbeterd, niet normaal. Gewoon is zijn volledigheid. Je kan vooraf instellen wat spelers moeten doen. Dus ik had instructie gegeven dat Costa een aanspeelpunt moest zijn en dat Oscar op rand zestien moet staan. Ik speelde tegen mijn broer met Chelsea tegen Barcelona. En ik scoorde door mijn tactiek. Lange bal en ik kop de bal terug en direct op de slof het hoekje in. Heb al op heel veel verschillende manieren gescoord. Tricks zijn makkelijker uit te voeren, in FIFA 14 kwam het wel eens voor dat niet het juiste trucje werd uitgevoerd. Keepers hebben geen fouten gemaakt tot nu toe. Maar op videos zie je dat het nog wat bug-gevoelig is. Vorig jaar erg sceptisch over FIFA 14 bij de demo terwijl ik nu niet kan wachten tot FIFA 15 te spelen is. Ge-wel-dige game
Tricks zijn makkelijker uit te voeren zeg je. Hoop niet dat het te makkelijk is... dat is namelijk erg onrealistisch
Ja is allemaal een beetje vaag maar ik hoor van verschillende bronnen dat ie al op de 360 te krijgen is en op Youtube zijn daar ook wat (vage) filmpjes over te vinden.
Ga naar games- bladeren- new demo's: Fifa 15. Heb hem net op de 360 gespeeld. Moet zeggen dat de game me -net als Fifa 2014- een beetje tegenvalt. Iets te stroperig en traag (Xbox 360). Hoe dit is op de Xbox one en PS4 weet ik niet, maar ik speel liever Fifa 13 op de last gen (Xbox 360).
gold member. ik geloof je wel, enkel ik wil hem zelf graag spelen. bij games>games bladeren>demo's>nieuwe releases. kan ik hem niet vinden