[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Mocht je hem kwijt willen :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij die vendor rechts in de tower. Daar kan je class items kopen en dat zijn volgens mij altijd cloaks. Was de hele tijd locked maar toen ik level 8 was kon het opeens. Misschien had het daar mee te maken.

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Check je pm

Jorrie vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hand cannon heeft duidelijk een boost gehad :)! chill

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Thanks! :D

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wut je bent nu al level 8? Hoe lang heb je al gespeeld?

Iemand nog tips qua welke klasse ik het beste kan kiezen? Ik neig naar hunter omdat ik in de Alpha Titan had en in de Beta Warlock.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Titan heeft defense boost voor het team. Warlock heeft offense boost voor het team. Hunter is een gierige solo class :+

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hunter ftw

9. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61

Haha ik ben ook al lvl acht bijna lvl 9 alweer.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Vanavond ook lekker Destiny spelen, Hunter it is. Keynote op een schermpje er naast :+.

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Zijn er nou ook in-game ghost skins te verdienen?

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    4 uur zegt Bungie.net

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie in die user reviews iemand zeggen dat het absoluut niet de gamechanger is die men had gehoopt dat het zou zijn en dat is ook absoluut niet zo. Eigenlijk doet de game niets megaspeciaals, maar hij is wel fun en verslavend. Veel missies komen echt op hetzelfde neer, net zoals de beta, maar toch blijf ik hem spelen. Denk alleen niet dat ik heel vaak oude missies ga blijven herspelen, want na een tijdje is daar de lol wel van af. Ook grafisch gezien is de game gewoon mooi, je ziet duidelijk dat het een heel stuk scherper is dan PS360, meer detail en betere draw distance, maar ik flikkerde niet van mijn bank af van verbazing. De 360 beta ging nog heel aardig mee moet ik zeggen.

Wellicht als ik ze nu naast elkaar zou zien....dat ik misschien wel wat terugkom op die woorden. ;)

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ik heb 3 uurtjes gespeeld en ben al lvl 7 o_O
    Paar missies en strikes gedaan. Zie je sommige mensen echt snel naar die missies vliegen op die hover-scootertjes. En ik maar in elk gebouw en grotten loeren om te kijken of er ook een loot chest te vinden is. Zit tot nu toe maar weinig bijzonders in trouwens.

2 potjes PvP gespeeld, daar moet ik nog wel even aan wennen weer. Mijn aim is echt troebel :lol:
    Maar wel leuk verder! Ga me hier nog heel wat uurtjes mee vermaken denk ik :thumbs:

Edit... Geen strikes maar patrols gedaan kennelijk :p

Laatst bewerkt: 9 sep 2014
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog geen een Strike gedaan hehe.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gaat best traag vind ik, ben level 3 nu

Idd, bij die vanguard quartermaster kan ik geen gratis gear vinden

Ik heb de code wel geredeemed, maar volgens mij niet op download gedrukt. Waar kan ik dat alsnog doen. En als ik dat heb gedaan hoe krijg ik dan de items ?

Shit man, twee keer een event gehad met zo'n big spider robot dingie, twee keer een error en eruit geknikkerd ... Verder ook al paar keer als level 2 level 8 of 9 yellow enemies tegen gekomen met mijn klappertjes pistool :eek:

Wie waren ook al weer die slow players, niet uber hardcore fps-ers hier ? Om samen te coopen :)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heerlijk hoe die lui zeiken en zeuren op de game. Ik heb bijna niets gezien van de game, geen Alpha of Beta gespeeld, en ik vermaak me prima.
    Vanmiddag even de introductie gespeeld, tot het punt dat je andere online kan zien in de game. Kan je dat ook uitzetten toevallig???

Verder gewoon een top spel om te zien. Grafisch zeker een 9 voor mij, qua vormgeving een 10 denk ik wel. Dat gaat nog mooier worden.

18. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Deze game vandaag toch gekocht. Heb werkelijk alleen een trailer gezien vantevoren en 1 of 2 gameplay filmpjes. Heb helemaal niets met Halo, sterker nog ik had tot vorige week nog niks van deze game gehoord :) Heb een tijdje onder een grot geleefd kwa gamen. Ik wist dus totaal niet wat me eigenlijk te wachten stond, laat me lekker verrassen.

Maargoed ik heb nu het eerste level gespeeld als Hunter. En ik kan zeggen dat ik me goed vermaak.

De A.I is best goed, vijanden verstoppen en schuilen zoals ik nog nooit echt in een game gezien heb.
    Grafisch ziet het er prachtig uit, zeker de omgevingen zijn supermooi! Ook de controls zijn goed.

Mijn eerste indruk is goed. Zometeen verder.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een goede vriend van mij heeft de Vanguard Edition gehaald en het lukt hem maar niet om die wapens te krijgen. Emblemen enzo wel, maar de wapens niet. Weet iemand hier iets van?

20. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lvl 13 op dit moment, vanavond maar weer verder gaan :+

Deel Deze Pagina