In borderlands moest je nog gaan zoeken inderdaad en kijken of het beter was etc. Nu krijg je gewoon die engrams die van enemies droppen of na missies komen. Daar moet je het van hebben
Kun je die gold chests altijd nog gaan opzoeken of zijn sommige alleen maar tijdens missions actief en kun je buiten de mission niet meer bij die area ?
Zijn altijd actief volgens mij. Alleen is het soms simpeler als je het tegelijk met een missie doet bij bepaalde kist. Omdat je er dan toch bent.
Op elke planeet kun je vrij rondlopen en missions zoeken en doen zonder dat je aan de story gebonden zit.
Nu net level 16. Gewoon verslavend. Zowel multiplayer, story en de kleine missies op de planeten. Strikes zijn trouwens ook erg vet om te doen
Ik ben nog op zoek naar friends voor de Strike en Fireteam missies, dus als er geïnteresseerden zijn (met een Xbox One) dan kan je mij toevoegen! GT: Nukeshell NL
sorry., had het erg druk en had helaas geen tijd. Heb net even gekeken, maar kom er niet uit voor die clans. Ik leave nu de group, waardoor jij (hopelijk) al de rechten krijgt. Ik krijg elke keer een error als ik een clan aanmaak en heb geen tijd om me erin te verdiepen. Sorry voor het wachten allemaal EDIT: het is al gelukt. clans zijn als het goed is open!
Omdat dit DESTINY is. En ook nog eens een game gemaakt door BUNGIE. Ik zou het niet weten, maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk. Het ziet er ook wel leuk uit, maar niet mind blowing. Maar dat kan genoeg zijn voor heel veel mensen. Wij zijn allemaal naar iets anders op zoek in een game. Als je uiteindelijk maar lol hebt...
Woei vind net (wist niet dat het kon) een nieuw icoontje in zo'n kist. Van een bunny haha . Snap het gezeur voor de rest eigenlijk niet. Niemand zit nog in de endgame fase. En bv de mp pvp zal pas echt leuk zijn op lvl 20 als iedereen een beetje maxed is ofzo .