Wanneer unlock je Salvage in de Crucible? Lijkt mij de leukste gamemode, 3v3 soort van mix tussen Hardpoint en HQ van CoD.
Een op Destiny ingestelde audio file waardoor het geluid uit je headset voor Destiny geoptimaliseerd is.
Wanneer kan je eigenlijk bij de Huner upgraden naar triple jump etc? Ik zie hem eronder staan en ben level 12 maar ze beginnen niet echt groen te worden langzaam.
Ik ga er van uit dat je eerst de skills moet unlocken die ervoor staan, voordat je derde rij begint te unlocken. Ik ga nu zelf beginnen met de Bladedancer. Kijken of dat na verloop van tijd de Gunslinger doet vergeten.
Net geprobeerd om die strike missie op de maan te doen met ik als lvl 12 en de anderen lvl 9. Kansloos ten onder
Kan. Maar rij twee begon ook al voor rij 1? Btw las net als je van een class de tweede subclass unlocked hebt en je gaat later met een nieuw en andere class spelen dan is die tweede subclass gelijk unlocked. Daar heb je dan geen level 15 voor nodig. Net btw een tof level gehad op Venus. Met die Gate enemy. Wel grappig ik was die missie aan het doen en kwam een gast tegen en die stuurde me een invite omdat we eigenlijk beide precies met hetzelfde bezig waren voor die missie. Dus het rest van het level met een random gast samengespeeld. Eindbaas NL heette die haha. Was wel een goede speler en prima samengewerkt. De muziek in deze game zeker als je een grote baas tegenkomt. Awesome.
Net die eerste strike missie gedaan. Vond het echt een bruut gevecht, alleen die eerste boss hebben we volgens mij langer over gedaan dan hoort denk ik. Dat beest wilde maar niet dood gaan lol
Ik zit te twijfelen om een witte ps4 met Destiny te kopen, maar zijn er al mensen rond de level 20? Klopt het dat je rond deze level al bij de endgame bent en er dan weinig te doen valt?
Jazeker zijn er mensen van level 20, volgensmij is Mallakai de eerst 20 van t forum, ik ben er bijna haha. Nee dat klopt juist niet, op level 20 begint het pas.
De soundtrack is echt super ja. Er zitten een hoop mooie nummers in, maar ook echt vette nummers waar je echt een kick krijgt
Maar je krijgt toch ook een class item bij je 3de of 4de gouden kistje op de maan? Moon strike gehaald btw. Holy shit dit was moeilijk zeg