1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, komt er volgens Adam wel, maar hij weet niet wanneer.
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Demo teams:

    Real Madrid, Barcelona, Atlético de Madrid, Athletic Bilbao, Bayern Munich, Juventus, Napoli
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Geen landenteams?
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    [​IMG]
     
    appie21 en HanTerp vinden dit leuk.
  5. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Bold statement. Maar is niet ondenkbaar dat hij niet bluft. Maar volgende week weten we het. Baal dat ik tot en met donderdagavond in het buitenland zit volgende week.... :'-(
     
  6. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou heel mooi zijn als het waar is.
    Echter, ik kan Adam Bhatti echt totaal niet serieus meer nemen.
    Ieder jaar loopt hij PES ongelooflijk te hypen, ongeacht het eindproduct.
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wanneer kwam deze demo nou uit?
     
  8. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    17-09. Oftewel precies volgende week.
     
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Mooi, dan ben ik nog precies herstellende van m'n operatie! FIFA komt sowieso al in huis, maar ik hoop zoooo dat ik ook eindelijk weer een goeie PES in huis kan halen
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik weet nog niet of ik deze echt ga halen! Vindt de concurrent ook erg mooi en leuk spelen. De demo moet het bevestigen.
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik vind FIFA ook prima spelen tot nu toe. Tempo ligt wel wath oog en keepers maken nog wel wat fouten. Zeker bij schuine ballen en ik krijg nog wel eens wat rebound goals tegen. Vooral het gras is echt prachtig, nét echt! Voor het eerst zijn de kleuren bij FIFA niet meer zo cartoonesk, maar veel realistischer. Ook de AI is veel beter geworden (was altijd issue bij FIFA). Krijg behoorlijk klop op World class (speel wel alles op manual). Dan heb ik het nog niet eens over de sfeer en het geluid gehad.

    Ben ook erg benieuwd naar de PES demo. Zal waarschijnlijk veel vertrouwder aanvoelen. FIFA moet ik echt aan wennen.
     
    appie21 vindt dit leuk.
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    De kleuren ben ik ook echt tevreden mee. Offcourse, iedereen zegt altijd dat de gameplay het belangrijkste is, en dat vind ik ook en hoe vet ik FIFA de laatste jaren ook vind, het heeft nog niet het gevoel benaderd die PES 5 en 6 me hebben gegeven. Maar door alleen al de sfeer, grasmatten etc zo goed te maken, wordt de beleving wel weer een stuk beter voor me.

    Goed trouwens dat je alles op manual speelt (al zag ik eerder in dit topic dat je schieten wel op semi hebt staan?) Ik heb precies dezelfde instellingen, en dan alleen schieten ook op semi, en dan heb je zoveel meer controle over alles wat je doet. Gisteravond kwam een vriend langs, die niet heel vaak FIFA speelt, maar hij wilde toch even de FIFA 15 demo checken.. En die heb ik toch, met (bijna) alles op manual, met 5 nederlagen naar huis gestuurd!

    De AI vind ik ook wel goed inderdaad. Heb de demo op World Class gezet, en heb er nog niet 1 makkelijk gewonnen. De laatste FIFA's heb ik de carriere nauwelijks aangeraakt, omdat de AI altijd zo kut was en het dus snel verveelde.. Maar het ziet er naar uit dat ik dit jaar eindelijk weer eens los kan gaan op deze modus! :D
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    En ik maar denken dat we in een PES-topic zaten ;) Maar goed, dan kan ik ook wel iets over FIFA zeggen: Ik vind de manier waarop de AI van FIFA aanvalt armzalig simpel. Hij probeert regelmatig het strafschopgebied in te pingelen, een paar man te passeren en zo te scoren. Vaak vanaf de vleugels. Ik heb zo al een paar kopiën van goals tegen me gehad. Hij dribbelt vaak ook heen en weer langs de rand van het strafschopgebied in de hoop dat je een gat laat vallen i.p.v. dat te proberen met passing. Nee, ik ben meer onder de indruk van wat ik van de opbouw van PES 2015 heb gezien. Ik kan me de ( subjectieve ) opmerkingen in Bhatti's laatste twitter ( post #344 ) dan ook wel voorstellen.
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hangt ook wel een beetje van de moeilijkheidsgraad af denk ik, maar ik ben het eens dat het soms erg lastig te verdedigen is met dat gekap en gedraai. AI van PES is in zijn totaliteit beter.

    Het voordeel van Konami is dat ze nog flink kunnen werken aan details. Ben zoals ik eerder al zei ook erg benieuwd naar de demo van PES.
     
  15. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    De AI van Fifa is heel erg onrealistisch. Het is altijd vooruit spelen en nooit een keer een balletje terug om balbezit te houden. Vaak kunnen ze ook veel sneller naar het doel toe lopen en veel eerder schieten dan ze werkelijk doen. Ze blijven oneindig veel door combineren. Dat is gewoon onrealistisch. Voor elk gaatje en foutje zou je bijna altijd afgestraft moeten worden vind ik. Daarom speel ik Fifa liever tegen een persoon. Al is het ook zo dat 80% van de mensen die online spelen ook heel ongeduldig en irritant spelen door als een dolle heen en weer te rennen en met 3 passes een doelpunt proberen te maken.
     
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    FIFA demo gespeeld. Echt zo saaai. Dat hele premier league sfeer dat ze proberen te creëren is leuk, maar dat boeit me niet zo. (sowieso vind ik de graphics niet zo geweldig, vooral van dichtbij. Lage resolutie kits en veel kartels en alles lijkt te trillen)
    De gameplay is zo raar, de spelers draaien zo retetraag om hun as. Ik kan daar niet aan wennen. Nee hopelijk wordt pes wel goed dit jaar anders weer geen footy game voor mij dit jaar.
     
  17. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    De sfeer van FIFA is geweldig. Ambiance van Anfield is kippenvel. Ben daar zelf een paar keer geweest en het zingen van de fans van The Kop hebben ze prima weten te vangen. Het voetbal zelf echter weet mij nog steeds niet te grijpen. Al moet ik zeggen dat het weer een stukje beter is dan vorige editie. De tagline van Konami 'the Pitch is Ours' kan wel eens daadwerkelijk opgaan. Naast de pitch lijkt FIFA de beste kaarten, maar het spelletje komt hopelijk beter tot zijn recht bij PES. Nog een paar dagen en dan kunnen we los.
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vraag me toch af welke versie jullie spelen. Bij mij tikt de ploeg wel degelijk terug als er geen ruimte is. AI haalt het niet bij die van PES, dat is duidelijk. Grafisch vind ik m echt wel goed hoor. Vooral de kleurstelling.

    Nu antwoordde een gozer bij Insidegamer afgelopen dinsdag tijdens een livestream op de vraag "ziet FIFA er mooier uit dan PES": nee, PES is mooier!

    Ik ben ook "bang" dat ik direct weer verkocht ben aan PES als ik die demo heb gespeeld. Ik heb een jaar lang geen Voetbalspel aangeraakt (PES wel gekocht, maar was ik snel klaar mee), dus alles is nu vet! ;)
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Wat ik hier boven lees (over Fifa) is idd daad waar de cpu doet bijna altijd het zelfde. Wat ook wel jammer is, is dat de spelers toch nog wel houterig draaien(zeker de animaties tussendoor) Ook de keepers reageren soms erg vreemd.

    Dus er is nog goede hoop dat ik Pes niet hoef te annuleren. Ik begin steeds meer naar de demo uit te kijken! Ik ga hem wel halen voor de pc! (Dus tegen komen zal ik jullie niet echt in een tounooi). Ik ben uiteraard ook heel benieuwd naar de sfeer die Pes kan creëren! Wat daar blinkt EA in deze game nog wel in uit.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, de ambiance van FIFA is fraai, toegegeven. We zullen echter moeten afwachten of de inhoud ( = AI ) voor PES beter is.
    Want dan komt de vraag waar je het voor doet: Voor het mooie uiterlijk of het ietsje minder mooiere uiterlijk maar de veer betere AI.
    De Demo van PES moet daar uitsluitsel voor geven. Voor de PC komt de demo later, dat weet je toch hè Appie? Heb je geen console meer, daar komt de demo woensdag voor uit...
     

Deel Deze Pagina