Is dat naast codes voor xbox live abonnementen ook zo met games voor de one?
Dus code van een game werkt sowieso op elke xbox, niet regio locked?
Daarnaast vind ik het toch best een beetje tricky met die digitale codes van bijvoorbeeld ebay, iemand kan altijd een al gebruikte code geven, en aangezien je de code alleen krijgt na betaling.. Maar volgens mij heb je wel enige vorm van betrouwbaarheid qua reviews over de gebruiker enzo op ebay.
Je krijgt een account die je na het downloaden/installeren gewoon van je xbox kan gooien en zo verder kan op je primaire gamertag. Ik vind het eigenlijk best raar dat digitale codes doorverkopen standaard niet mogelijk is, ik bedoel waarom kan je niet zoiets doen als de game op jouw console op 'niet actief' zetten zodat ie weer gebruikt kan worden op elk andere gamertag. Ook vraag ik me af waarom die ombouwboer niet gewoon de codes geeft, dan kan ik altijd nog zelf bepalen of ik hem op mn primaire gamertag redeem of op een nieuwe gamertag zodat ik hem later kan doorverkopen. Ik weet niet wat Microsoft eraan kan doen en of jij hier met je al gekochte games dan de dupe van bent.
En daarnaast, want Lethal AK47 zegt makkelijk geld verdienen. Maar als je in je achterhoofd houdt dat een game in de US store omgerekend 45 euro is en daar alle nieuwe games 40, waar haalt hij die codes dan vandaan? Het is gewoon een gamertag met dat gekochte spel erop, dus het is niet zo dat hij die game bijvoorbeeld ook zelf nog kan spelen en dus zo een gratis game heeft.
Laatst bewerkt: 5 sep 2014