Nu breekt me helemaal de klomp. Mijn (negatieve) review op Metacritic is gewoon verwijderd! Ik ben niet verder dan level 8 gekomen en heb de game dan ook een 4/10 gegeven.
Ik schrijf graag korte reviews waarin ik mijn mening op een nette en onderbouwde manier uitspreek. Meestal doe ik dit alleen voor games dit voor games die ik leuk vind, maar gezien ik zelf teleurgesteld ben in deze game heb ik dit ook voor Destiny gedaan. Ik vond het al belachelijk dat er een reviewembargo op zit zodat de verkopen van de eerste week niet geschaad kunnen worden, maar des te belangrijker vind ik dan de user reviews of het zelf schrijven van een review. De negatieve reviews worden massaal van Metacritic verwijdert schijnbaar, want gister stond de game nog op een 4/10 gemiddeld met ruim 500 reviews. Nu is dat een 5/10 met 450 reviews en we zijn 24 uur later (het lijkt me dat er een paar honderd per dag bijkomen). Nu ben ik er direct helemaal klaar mee en zal ik jullie topic dan ook niet langer vervuilen. Stiekem ben ik gewoon jaloers.
Edit: Pfff, wat een grote grap is dat Metacritic zeg, in het uur nadat ik deze post gemaakt heb zijn er gewoon ruim 100 negatieve reviews verwijderd. De positieve laten ze staan uiteraard. What money can't buy..
Laatst bewerkt: 11 sep 2014