Ja wel. Ik ben bezig met de daily heroic mission, maar ben vergeten m'n cursor er op te houden. Ik heb nog geen informatie over lightswitch voorbij zien komen. Zal zo even voor je kijken als ik de missie af heb.
Meh wilde net starten, niet ver gekomen in het begin gebied. Elke keer cattle error... Heb het maar weer uitgezet.
Enemies doen dan meer melee damage: http://destinygamewiki.com/wiki/Skulls . Verklaart meteen waarom ik met twee zwaardslagen dood was
Ah idd ik was ook door Stealthed Reaver in 1 hit dood Had in de weekly Arc als mod en dan deed je 300% Arc damage, maar je tegenstanders ook...
Als je een headshot maakt, heb je een aantal seconden sneller reload. Dit kan je verlengen door nog een headshot te maken en nog 1. Gebruik hem zelf met de handcannon. Beestachtige combo.
Wauw bladedancer subclass is echt beestachtig goed en heel veel fun. Shotgun erbij en groepen enemies knal je allemaal weg!
Staat er eigenlijk ergens aangegeven welke missies je al hebt gedaan? Snap dat je meerdere keren een missie kan doen, maar ik heb nu verschillende plekken waar ik heen kan. Kan je daar ergens zien wat je wel al voltooid hebt? Niet dat je 10x dezelfde missie voor niks aan het doen bent
Ik heb niet de beta gespeeld en mij niet verdiept in het spel, maar ik heb begrepen dat het ook een pure MP mode heeft, waar het player vs player is? Mijn vraag is, hoe bevalt dit? Is het een mode wat eigenlijk een "afterthought" is, of een op zichzelf staande mode die populair blijft over een lang termijn. Ben een grote fan van co-op missies uitvoeren, rpg elementen enal, maar speel toch het liefst tegen andere menselijke tegenstander. Ontzettend veel Cod en Halo MP gespeeld, zoch een nieuwe shooter om op te richten wat een beetje anders is.
Dan is dit wel een game voor jou! Je kunt het wel een beetje zien als een Halo met ADS. PvP vind ik persoonlijk echt awesome! Missies kunnen allemaal co-op gespeeld worden. En dit spel blijft wel even populair hoor, als je de verkoop cijfers al ziet. Even hun investering van een half miljard eruit halen binnen 24 uur.
Alleen de main focus van de game is wel PVE en niet PVP. PVP is niet echt een aftertought zoals je ziet bij games als AC weer ze een MP erin gegooid op het einde. Hier is wel wat meer aandacht aan besteed. Maar gaat het een nieuwe Halo of Cod worden qua MP. Dat denk ik niet. Ten eerste moeten ze ook de netcode fixen voordat een beetje goed kan gaan worden. Was in de Beta al helaas en hebben ze niet gefixed echt. Het is nog erger dan hoe BF4 was in het begin. En dat is 64 man. Dit is 6vs6. Geen excuus om dan een lage tickrate te hebben, dodgy hitdetection en teveel killtrades.
Maar voor die goede gear, moet je wel de pvp spelen toch? Ik vind het best vermakelijk, maar het is niet dusdanig goed uitgewerkt dat je het echt als een cod of battlefield graag blijft spelen. Er klopt te weinig van de hit detection waardoor iedereen alleen met een assaultrifle en shotgun rondloopt.
Even een reminder. Jullie kunnen ondertussen de clan joinen die aangemaakt is op Bungie. Hierdoor kan je met andere mensen spelen van xboxworld. Xbox: http://www.bungie.net/en/Clan/Xbox/179026 Playstation: http://www.bungie.net/en/Clan/Playstation/179026