Ik snap die skill tree niet helemaal. Als ik de Bladedancer wil upgraden, moet ik dan niks meer investeren in de Gunslinger (aangezien de Bladedancer pas op lvl15 unlocked). Of werkt het anders dan ik denk?
Flanken met de blink? Hmmm...het zegt me niet zoveel. Maar op zich heb ik met de Warlock al dat ik van afstand schiet...dus ik ga bladedancer een kans geven denk ik.
Blink is ipv glide of dubbel jump. @Davey666 nee, je moet wel die abilities apart unlocken, maar je kan ook gewoon heen en weer switchen. Skills krijg je gewoon door XP te halen. Staat niet gelijk aan lvl up gaan.
Ik ben nu level 20. Eerste RPG die ik speel. Dus alle termen zijn mij onbekend. Hoe kan ik vanaf dit moment nog ranken zodat ik de legendarische wapens kan krijgen?
Light gear equippen. Hoe hoger de light staat, des te hoger jouw level. Volgens mij krijg je dat alleen op de hoogste gear
na een paar dagen co-op, vandaag voor het eerst Solo met een ander character (Warlock) puur de storymissions gedaan. Ik raad iedereen dat aan te doen, je waardeert de game (en het verhaal) meteen een stuk meer. Althans ik wel.
Als je level 20 bent zit er op alle loot die je krijgt behalve strength, discipline of intellect ook light op. Door middel van light kun je tot level 30 levelen. Dus gewoon gear grinden en dan krijg je het vanzelf . Heb nu bijna blink unlocked op mijn warlock
Ik zie het al; de Gold heeft de Destiny-audio, de Pulse heeft die optie raar genoeg niet....hopelijk komt ie snel ook voor de Pulse.
Gaan mensen nou serieus zeuren dat Destiny repetitief is ? Voor een shooter is de game juist erg veelzijdig. Vraag mij toch echt af welke verwachtingen mensen tegenwoordig van een game hebben. Als ik FIFA koop, kan ik achteraf toch ook niet gaan klagen, dat het een game is waar je wel erg veel moet voetballen
Hoezo niet voor titel RPG is er weinig te doen hoor. En gear ook! Tis gewoon een shooter met wat char fine tuning. Een goede shooter maar echt geen RPG zoals vele verwachten
Ik ben gisteravond ook begonnen, en op een gegeven moment deed ik een Level 4 stage missie, waar ik via de select-knop steeds op zoek kon gaan naar nieuwe missies. Maar ik moest telkens dezelfde route afleggen bij eennieuwe missie, telkens dezelfde vijanden killen.. klopt dit? Of ik doe ik iets fout?
Je hebt waarschijnlijk voor een patrolmissie gekozen en niet voor een storymissie. Patrolmissies zijn idd kleine missies achter elkaar in hetzelfde gebied.