Is het lastig om die gear te vinden? of is dat het zelfde wat je krijgt uit het killen van die fallen?
Pak voornamelijk strikes (die van de strikelists) en van de strike of the week. Daar wordt er zo nu en dan gear gedropt met lightlevel erin.
Ik ben wel 26 dan maar ben er niet dan. Week erna doe ik mee. Vanavond hopelijk al minstens tot 24 te komen misschien hoger. Ging trouwens wel lekker weer gisteren dat 3v3. Echte beste pvp game mode tot nu toe!
Je kunt al strikes doen.. op aarde is er een maar als je die light level gear wilt is de beste manier om die hogere strikes te doen (strikelists lvl 18, 20, 22 etc ) en strike of the week. Die moet je pas doen bij lvl 20
Elke week of maand komen er nieuwe events dus in principe is alles tijdelijk. Alleen de raid 'vault of glass' is tot nu toe voor goed!
Dat Salvage is ook 3v3, maar objective based. Raar dat dat niet een permanente mode is. Je krijgt ze ook van drops van normale enemies tijdens patrol enzo. Als het maar zo'n ding is die je nog moet decrypten en blauw of hoger, dan zit er sowieso wle een beetje light op als je lvl 20 bent.
Als er z'n Groene bal uit een fallen valt, is het dan mogelijk dat andere spelers die ook kunnen pakken of is dat persoonsgebonden? Ik heb alleen nog maar groene en witten gehad, blauw komt later dus?
Wat doe ik fout met zo'n fusion rifle? Gisteren een gast tegen die ging me toch los met dat ding continu one hit kills. Dus ik kreeg net zo'n ding maar ik moet ze gewoon 3/4 keer raken
Gisteren m'n eerste Strike gespeeld, met drie strangers en zonder mics maar het was toch wel tof. Battle duurde lang en was echt episch, merkte daarna wel dat ik de game in m'n eentje een stuk minder tof vond om te spelen.
Dat is persoonsgebonden. Rond level 15 had ik het idee dat de drops veelvuldiger werden en begonnen volgens mij de blauwe engrams te droppen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Idd, het samenwerken tijdensde strikjes is super. Met random mensen, geen communicatie en dan al lerend de Boss verslaan. Helaas zitten er ook wel deserteurs bij natuurlijk, maar de matchmaking werkt tot nu toe prima. Uiteindelijk zijn de strikes ook niet super moeilijk, zolang je in beweging blijft, een beetje bij elkaar in de buurt blijft (niet te dicht ), dan is het vooral lang wachten tot de HP pool eindelijk leeg loopt
Hoe weet je dat het lightlevel gear is? Waar kan je dat aan zien? Ik zag ergens anders ook nog drie andere stats mbt armor.... ben ik ook weer even kwijt ik stuur je ff een pm voor de game-afspraak