Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Echt raar... ben dan toch blijkbaar niet alleen.

    Is mij opgevallen bij Redux, Fifa 15 (demo) en geloof ook NFS Rivals ...
     
  2. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Weeral een vraagje:

    Mijn xbox zend het scherm groter uit dan mijn tv is. Waar kan ik dat ergens aanpassen? Bij sommige games heb ik daar echt last van en biedt het game het niet aan om dat aan te passen...
     
  3. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Uhm ik heb het wel over digitale games. Weet niet zeker of dat ook voor disc geld.
     
  4. rensvanlaar

    rensvanlaar Active Member

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan staat je tv misschien niet goed? Had hetzelfde probleem mijn TV stond op 16: 9 Geloof ik. Heb ´m op Volledig Scherm gezet en toen was alles goed.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2014
  5. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is er hier iemand die met een Nederlandse creditcard aankopen doet in de US store? Ik las net dat je bank de creditcard kan blokkeren als ze zien dat er een Amerikaans billing address wordt gebruikt. Hoe waarschijnlijk is dat?
     
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me sterk dat ze iemand bij de bank gaan rapporteren als er keurig centjes overgemaakt worden. Zo zit de wereld niet in elkaar, helemaal niet bij Microsoft. Niet druk zo druk maken joh ;).
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Na laatste Previewupdate is het dashboard echt een stuk sneller, en double tab op de xbox knop en dan X om te recorden werkt ook goed, double tab om dan keuze te krijgen welke te snappen bv vrienden en berichten is ook snel en werkt heerlijk. Word een goede update oktober..
     
  8. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Dat Microsoft het niet rapporteert begrijp ik. Het gaat mij er om wat mijn bank doet als ze zien dat er iets gekocht wordt op een Amerikaans billing address.
     
  9. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    In het slechtste geval moet je enkel de transactie bevestigen omdat ze het niet vertrouwen.
     
    Santino vindt dit leuk.
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Weet iemand of je ergens een custom Xbox One controller kan maken? Ik las net op de site van PU in een reactie van iemand dat dit kan, en vaak ook voor goedkoper dan een normale controller.

    En aangezien ik toch een extra controller wil, vind ik het wel leuk als ik hem zelf kan custommen.
     
  11. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    http://abcontrollers.nl

    Daar kan je dat doen.
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Thanks! Maar deze is niet goedkoper dan de normale?
     
  13. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Custom is nooit goedkoper dan normaal.. Daarom is het ook custom!
     
  14. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    De prijzen zijn inc controller

    Stuur jij je eigen controller op dan gaan die kosten eraf. Staat als het goed is ook op de site.
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha nee snap ik.. Maar het kwam net voorbij op een reactie op PU.nl
    Dus ik was even benieuwd.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.477
    Leuk Bevonden:
    901
    Oke, ik begin onderhand toch te twijfelen om eerst voor een One te gaan en volgend jaar pas een PS4. Dit omdat tegen het eind van het jaar er voor mij op de PS4 nog niks interessants is en de One de master chief collection heeft.

    Waar is momenteel de beste actie mbt de One?
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Afgezien van die party probleempjes onlangs en dat naar mening wat dingetjes sneller zouden moet kunnen vind ik de Xbox One wel echt een fantastische console. Ik heb nu nog een handjevol onuitgespeelde 360 games, maar ik vraag me af of ik de 360 nog wel ga aan zetten. Ik ga me gelijk ergeren aan dat idioot trage inloggen, dat weet ik nu al.

    Heerlijk hoe alles werkt op de X1. Echt tof hoe snel je een game quit en meteen een andere opstart (digital) of even switcht naar Netflix en dan later weer terug in je game jumpen. Controller is ook gewoon super. Absoluut geen spijt van deze aankoop.
     
    Ypuh vindt dit leuk.
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Deze

    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/xbox one console zonder kinect (500 gb) (zwart) incl. destiny_XboxOne.html

    Is inclusief Destiny en schijnt volgens comments bij alle Mediamarkten te zijn ook. 399.

    Of deze

    http://www.budgetgaming.nl/game-pro...art) incl. fifa 15 08976 forza 5_XboxOne.html
     
  19. DannFR

    DannFR Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag ook eigenaar van een one (naast een ps4) na eerder een 360 gehad te hebben.
    En wat een heerlijke controller hebben ze weer weten te maken :thumbs:
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb ik net de console op Instant on gezet en het geluid wat hij nu maakt is echt niet goed. Zou het nog willen omschrijven als een soort zoem geluid van een mug maar dan....vergelijkbaar met het geluid wat de console maakt wanneer je de stroom voor het eerst aansluit erop weer en hij dus de cache flushed.

    Maar ja...precies een week na aankoop. Zal MM een nieuwe geven of moet hij sowieso direct naar MS? Tijdens gamen nergens last van maar op dashboard dan weer wat meer. Maar dit geluid...is niet zoals het hoort. No way.
     

Deel Deze Pagina