Heb je als je z'n hoog level bent niet meer dat je om het half uur een beter wapen en amor tegenkomt?
Ben level 13 en heb dat ook al een paar levels niet meer gehad. Kom veel witte meuk tegen. Pas een keer een blauw wapen gevonden Hoe doen jullie dat trouwens? Al m'n armor bestaat uit groene onderdelen maar kom vaak genoeg witte armor tegen waarbij de stats wat hoger liggen. Gebruiken jullie dan toch die witte of houd je die oude, 'special' armor? Ohja, wat doen jullie met geld? Opsparen?
Ik hield meestal de oude gear ipv een nieuwe witte, tenzij de stats echt veel hoger zijn. In pvp is de groene sowieso beter door de upgrades. Geld spaar ik op, buiten de upgrades die alleen glimmer kosten en een stuk faction reputation gear. De upgrades van glimmer en mats doe ik alleen op mn legendary lvl 20 gear, want dat gaat lang mee. Verder heb ik weinig gevonden om mn geld aan uit te geven. Ik zit nu op 16k ofzo en de cap schijnt 25k te zijn, dus ik heb nog wat tijd om een cashdump te vinden.
Als ik ergens een groene amor vind en ff later een witte die beter is, wissel ik die gelijk om en verkoop dan de groene, das dus niet helemaal verstandig??
Kan prima hoor. Ik gaf de groene de voorkeur omdat die wat upgrades hebben en damage output in pvp toch gebalanceerd wordt.
ik verkoop >75% van de gear die ik niet meer gebruik, alleen soms is dat lastig als je net dat ene wapen nodig hebt voor die ene vijand