1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Reactie op stats Depay: Shooting is laag omdat heading nu ook tot schot wordt gerekend!
    '' op Chikhaoui: Lijkt me ge-wel-dig maar even onrealistisch, 80 passing??? En op SoFifa is zowat elke stat slecht en dan zo'n enorme stats voor een 75 kaart.

    Reactie op de demo: Mooi qua designs van stadions en het totaal. Passing is erg goed geworden, ziet er echter uit en niet elke pass komt automatisch aan. De dribbel is super, de eerste meters zijn de spelers namelijk snel en daarna worden ze ook echt moe. Het afmaken is ook goed, elk schot voelt eindelijk keihard en soms vliegen ze ver over. De longshots worden alleen gemaakt door de spelers die ook echt goed zijn hierin. Het aparte vind ik wel het koppen, het is mooi dat de fysiek sterke spelers dus ook de kopduels winnen, en dat Thiago Silva eigenlijk meteen zwak voelt. Maar bij mij scoorde zelfs Hazard raak, dus dat wordt mijn enige minpunt op de demo.
     
  2. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht eerst gelezen te hebben dat de Web App voor FIFA 15 1 dag na de demo zou komen.
    Klopt dat of komt deze pas later?
     
  3. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Hebben ze dit jaar weer een early release? Zo ja hoe gaat t in zn werk.
    Ik heb fifa bij bol.com besteld daar krijg je als pre order 15 packs voor FUT.
     
  4. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie zojuist dat Fifa 15 bij Wehkamp 49,99 kost, en dan komt hij nog op de dag binnen ook! Wat is dit? Last minute prijs veranderen? Ga zelf uiteraard naar de MediaMarkt maar dan nog!
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Volgende week woensdag als het goed is (volgens een EA Support chat persoon).
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Een vraag. Is nou al bekend of het gewoon weer een trade markt word of is het netzoals die expansion voor WK? En spelers zien ee leuk uit. Weer wat mooie nieuwe creaties door transfers en verandering posities. Fijn dat Bale gelijk RM is!

    Heb er zin in in ieder geval! Ben wel overgegaan op ps4 dus even kijken wat ik me me gratis pakjes doe op oude account ( zijn die tradeable?) Wanneer gaat Web app online?
     
  7. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Volgende week Woensdag FUT Web App :cool:

    Get ready: the new FUT Web App goes live next Wednesday! FIFA15

    [​IMG]
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    ''International Kits & Badges coming to FUT15''

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Dus 20 september, EA heeft zeker 3 dagen nodig om alle bugs etc eruit te halen.
     
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Wie gaat er voor de Early Access season ticket dit jaar?
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik wel.. heb nu 1 maand abonnement, dus zou zonde zijn als ik het niet doe..
     
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik ook heb EA Acess voor een maand gekocht :thumbs:
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook gedaan. Maar krijg je dan net als bij NHL ook maar 6 uur speeltijd?
     
  14. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, (helaas) maar zes uur speeltijd met EA Acces, die je wel zelf kan verspreiden als ik me niet vergis. Met de season ticket onbeperkte speeltijd.
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar kan ik mijn season ticket kopen? En klopt het dat die 15 euro kost nu?
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar season ticket is toch alleen voor xbox 360 en niet voor de one?
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zat ook te zoeken maar je kan hem ook voor x1 kopen. Moet je bij zoeken (EA ACCESS) invullen en dan op fifa 15 klikken en dan zie je daar ook ea access tussen staan
    3,99 voor een maand en 25,99 voor een jaar.
    Maar kan je na die 6 uur ool weer een nieuwe kopen dat je weer 6 uur kan spelen?
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het lijkt me dat 6 uur de max is. Anders zou je een te grote voorsprong krijgen in FUT.
     
  19. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Kan iemand mij uitleggen wat die earley acces inhoud als je dat voor een jaar koopt?
     
  20. FiDoDiDo007

    FiDoDiDo007 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo? Daar betaal je dan ook 15-20 euro voor. In voorgaande jaren kon je met de Early Acces season ticket gewoon onbeperkt spelen. Natuurlijk heb je een voorsprong, omdat je kan een aantal dagen eerder spelen. Echter, het deel (fanatieke) spelers dat een season ticket aanschaft is maar een heel klein deel van de gehele FUT-spelende populatie en je zal er dan ook geen significante hinder van onder vinden als je geen Early Acces aanschaft. Hoewel je met vroege handel, en door al te kunnen spelen heb je meer coins tot je beschikking, wel al een leuk team snel tot je beschikking hebt. Echter dit kan ook wel via de web app als je goed kan handelen. Vorig jaar had ik ook een alleraardigst team opgebouwd in de web app. Naar mijn inziens zullen mensen die bijvoorbeeld een Messi, Ronaldo of Zlatan trekken uit een pack een grotere voorsprong hebben op de rest dan de mensen met Early Acces.

    Met zo een season ticket heb je early acces, meestal een paar dagen eerder dan de officiƫle release, tot een aantal EA (sport)games. Waaronder Fifa 15. Voor de rest kan je ook vervroegde toegang hebben tot games als Madden, NHL en Tiger Woods PGA tour. Maar ik weet die titels niet zeker. Echter, voor de meeste onder ons hier zullen die games minder interessant zijn dan Fifa. Zelf heb ik nooit ook maar naar die andere games gekeken toen ik een season ticket had. Meestal zijn er ook nog een paar overige voordeeltjes, zoals een aantal Gold-packs die je krijgt of korting, iets van 20%, als je packs koopt met fifa points (zou echter nooit packs kopen met echt geld, maar oke, dat ben ik). Voor de uitgebreide variant zou ik zeggen; google het even, makkelijk te vinden en zal je uiteraard meer uitleg kunnen geven dan ik nu doe.
     

Deel Deze Pagina