Tip voor mensen die 20x 2 kills moeten maken met 1 charge van een Fusion Rifle en 20 Major of Ultra Hive moeten killen. The Worlds Grave story mission op Hard spelen. Had het zo gedaan. Veel Hive wat handig is voor de Fusion rifle en veel gele gasten voor die andere bounty. Nu zelf even zoeken weer waar ik veel Fallen Ultra gasten vind.
Xp gebruik je voor motes of light en natuurlijk voor upgrades op je gear. Elke volle balk is 1 mote. Daarnaast inderdaad rep voor crucible of vanguard, wat omgezet wordt in rep voor de faction waarvan je het classitem draagt. Edit: mote of light is een currency. Volgens mij alleen bij de speaker uit te geven.
Oké! Dus bounties kun je zeker nog wel gebruiken. Ja dat snelle upgraden door bounties had ik al door
Is dat salvage al online dan? Moeten we vanavond ofzo maar eens proberen, kijken of we daar ook weer zo goed in zijn.
Ik zit nu bij de future war cult, maar net met een Patrol/explore missie kreeg ik geen vanguard rep, maar fwc. Kan ik nu niet meer vanguard reputation krijgen?
Die coin gast staat er nu idd. Alleen ben ik net level 20 dus heb maar een coin ofzo haha. Awesome gear btw. Die red death wapen haha. "Each kill heals you and speeds op reload" damn