Is het wat die guide? Ik heb hem in bestelling staan bij Bol.com maar de levering laat nog even op zich wachten, helaas.
Net voor 5.99 de soundtrack van Velocity 2X gekocht! Omdat ik dacht dat het de game was.. Ja, dom van me, niet goed gekeken maar hoe durven ze 5.99 voor die soundtrack te vragen én de soundtrack als eerst in de lijst te zetten. Kut.
Weet iemand misschien of er binnenkort een andere PS4 bundle komt met een andere spel? Ik wil graag PS4 halen, alleen nu met Destiny niet echt wat voor mij. Ik hoop eerlijk gezegd een bundel met COD: AW of een andere leuke spel. Iemand die het weet?
Gezien CoD : AW vrij zwaar geproileerd word bij MS, zou ik er niet op rekenen dat deze in een bundel met de PS4 gaat zitten.
Flinke pre-order geplaatst Zekere aanschaf: 1 van deze 2: Misschien annuleren? Volgens mij is de releasedatum ook nog niet zeker. We zullen zien.
Haha, ik moet deze games gewoon hebben. En dat heb ik niet vaak Ahh jammer.. Dat wist ik niet. Geen idee had gewoon zin om alvast het gevoel te hebben dat ik ze al voor 50% in mijn bezit heb Kijk er namelijk echt naar uit.. Aangezien het dan toch alleen een twijfel is tussen Project Cars en DriveClub, vind ik het nog wel meevallen. Ik ga dan één van de twee annuleren. Maar als ze alle twee echt tof zijn, moet ik nog een keer goed in mijn portemonnee gaan kijken
Na binnen een week 2 Xbox One's retour gestuurd te hebben was ik er klaar mee. Donderdag de tweede ingepakt, mijn sleutels gepakt, in de auto gestapt en naar de MediaMarkt gereden. Op naar de console afdeling. Ja hoor daar stond hij. Mooi zwart, klein en maar €397,95. Snel de doos pakken en richting de kassa hollen. Draai me om en wow die doos is mooier en maar €2 duurder. Mooie bundel inclusief Destiny.... Hmmm keuzes maar deze was makkelijk gemaakt Op naar de kassa.... Dus sinds donderdag ook lid van de PS4 afdeling
De Xbox One heeft last van heel veel lawaai. Net of de fan aanloopt. Bij de tweede klonk het alsof de hd constant bezig was terwijl ik niets deed. Had ook last van veel vastlopers. Vond het jammer want ik denk dat het verder een hele goede console kan worden. Maar had er even geen vertrouwen meer in. Moet zeggen dat ik nu ook heel blij ben met mijn PS4. Stil, snel en een stuk kleiner wat ik ook wel een voordeel vindt. Qua spellen kijk ik nu wel uit naar Drive Club die lijkt me wel heel gaaf en grafisch een topper. Maar nu vermaak ik me nog prima met Destiny. Enkel nog even uitzoeken hoe het werkt om online samen te gamen en opzoek naar een niet te dure maar goede headset en mic.
Tot nu toe wel. Nog steeds lekker stil, snel en aan het genieten van al het moois in Destiny. Gisteren nog even deze aangeschaft... Watch Dogs via Marktplaats voor €25 bijna om de hoek en Playstation Plus om eens te kijken wat het allemaal kan
Net mijn Disney Infinity 2.0 Limited Edition opgepikt. Doos was zo groot als een Guitar Hero pakket met drumstel, echt huge. Stand om figuurtjes op te zetten is wel erg tof en nog een gratis Nick Fury meegekregen. Ook gelijk maar de Spiderman playset en een witte DS4 meegenomen.
Awesome! Ik zat ook te twijfelen om die te halen maar vond em uiteindelijk net wat te prijzig... Wel een tof setje!