Als ik hier zo kijk valt de gear me over het algemeen gigantisch tegen qua look. Ook het verschil tussen level 1 en 20 gear is te klein. Al mag die exotic hierboven er dan wel weer zijn.
Game begint pas vanaf level 20 ook qua armor etc. Kunnen nu pas echt special armor kopen en shaders gebruiken.
Ja, dat is onzin. (niet dat je ongelijk hebt!) Laat me altijd aan Final Fantasy en deze comic denken Een game hoort gelijk te beginnen, niet pas na tig uur.
Vind ik niet. Want dan is er niks speciaals aan armor etc als iedereen er vanaf het begin mee loopt. En is er geen reden om voor te spelen.
Er is altijd reden om te spelen. Nog betere armor, nog leukere, nog mooiere. Er is geen reden om al het interessante achter te houden tot hoge levels. Stom voorbeeldje misschien, maar hier. Guild Wars 2. Wat zal het zijn, een level of 5 (van 80) Hetzelfde level nog: ZO kan het ook, en zo zie ik het veel liever.
Vind ik ook wel ja, je hebt mooi armor en je hebt exclusief (mooi) armor. Waarom moet het per se er minder uitzien voor laag level?
De eerste armor die ik had was allemaal een beetje roestig. En een cloak had ik met bloed en gaten erin. En dat was level 5 ofzo. Daarna is het snel een stuk mooier geworden.
Heb nog geen fatsoenlijke gear dus voorlopig maar even zo. Ben level 13 en krijg bijna niks. Ook nog geen cloak.
Nou, ik liep een beetje voor schut volgens m'n vrouw dus ze heeft m'n hoodie vermaakt. Nu past ie beter.
Hier hetzelfde ik ben pas level 13, na uren in de game doe het lekker rustig aan. Ik zat gisteren met een vriend van mij co-op te spelen op de Venus, hij was al lvl 23 dan is er echt geen zak meer aan, kan amper kills maken want hij deed het al. Speel dan liever met mensen van ongeveer hetzelfde lvl dan is er nog een beetje een uitdaging. Zal zo ook even mijn karakter laten zien.