Vond GTA 5 tof op last gen maar om na een jaar alles nog een keer te spelen gaat me wat te ver. Zeker als er rond die tijd zoveel nieuwe games uitkomen. Die speel ik dan liever. Zal GTA 5 next gen wel een keer halen maar dan als die in de uitverkoop is en als het even rustig is qua games.
Op de Xbox 360 wel eens gespeeld, maar nooit ver gekomen omdat ik teveel andere spellen speelde. Dus nu een mooie gelegenheid om toch weer GTA V te spelen, maar dan veel beter en mooier.
Echt gek hoe zo'n trailer een vertekend beeld kan geven en het er veel leuker doet uit zien. Op het begin zie je Franklin bij een man in een paars vestje staan. Is echt zo'n side side side missie (dacht ik) en nu lijkt het alsof het van belang is het voor de main story.
GTAV, een van de enigste games ooit die de ware hype heeft waargemaakt. Damn wat heb ik deze game met veel plezier 100+ uur gespeeld, en speel het nog wekelijks online. Deze gaat een plaatsje krijgen in mijn xbox one.
Als je het zo ziet zitten er toch wel redelijk wat nieuwe dingen in, of gewoon dingen die ik niet meer precies herinner haha.. Zaten die aliens er al in?
Ik ga hem wel halen vond alleen de sp leuk. vond dat je steeds te lang moest wachten totdat je in een game zat bij gta online
Ben bang dat als ze al met zoiets komen het is voor de mensen die de game digitaal hebben, anders valt er niet te bewijzen dat je de game in bezit hebt... Ik zou zo mijn GTA V disc aan een paar vrienden uit kunnen lenen voor die korting bijvoorbeeld. Niet dat dat nodig zou zijn want ik ken niemand die deze game nog niet heeft maargoed Misschien komt de Gamemania nog met een leuke inruilactie.
Het is gewoon precies dezelfde game alleen dan mooier maar zeker niet beter. Daarnaast wacht ik nog steeds op die Heists... Allemaal leuk en aardig die Xbox One en PS4 versies maar maak gewoon eens af waar ze aan begonnen waren oftewel op de 360 en PS3. Die Heists leken mij namelijk toch het leukste van die hele multi-player van GTA V.
Dit bedoelde ik dus met een vertekend beeld. Er zitten redelijk wat cutscenes in van heel kleine pietluttige missies waardoor het op een ander verhaal lijkt of alsof je dingen hebt gemist. Ik moest bij sommige ook even nadenken maar je hebt ze allemaal al gezien/tegengekomen.
Ja idd heb de trailer nog een paar keer gekeken en toch hebben we alles al gezien. Toch ziet het er allemaal wel iets beter uit en GTA blijft GTA dus misschien haal ik hem toch weer wel gewoon voor de lol.
Mja als dat het is... Vind het voor de rest niet boeiend. Iets hogere textures, thats it. Deze laat ik lekker schieten. Been there, done that. Ik zie in de trailer een Orka. Heb die in de 360 versie nooit gezien?
Grootste verschil is de belichting. Die lightmaps op de PS4 zien er 10x beter uit. Voor de rest is het iets scherper maar zit er niet veel verschil tussen. Belichting heeft altijd de grootste invloed op het totaalplaatje.