[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Zojuist genadeloos afgeslacht in the summoning pits :'-(

2. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nu in
    World's Grave.
    Sommige plekken zijn echt super gemaakt hooro_O

Ik heb trouwens al iets van 4 public events gehad:)

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik maar 1 en de mensen die erbij zaten waren lage level en slecht. Sindsdien geen enkele public event meer gehad en die Bounty van mij blijft maar staan verdomme....

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Die bounty heb ik weg gedaan :p

5. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Iemand die volgende week Day one wil raiden/ kan raiden en daar bekend mee is?

We zijn nu met z'n 2'en en gaan zometeen even de weekly heroic strike wrecken met z'n 2'en, maar de raid met z'n 2'en wordt hem niet ben ik bang :+

6. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik wellicht, heb in WoW honderden uren geraid dus ken het principe wel :+.
    Ben op dit moment level 22, bijna 23. Dus weet niet of ik de 26 ga halen voor dinsdag.
    Kan bijna een eerste legendary piece van the Crucible halen, heb al de max 100 marks. Maar nog geen rank 2..

7. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    PS4? Dan ik sowieso.

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Van mij mag de health pool van de bosses in strikes trouwens wel flink verlaagt worden.. Duurt soms echt een eeuwigheid voordat die dood is.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Heb nog helemaal geen goddelijke items gevonden :mad: Bah! Waar moet ik zoeken?

Game bevalt me tot nu toe prima. Werelden hadden wel wat voller gemogen, dat wel. Ze zijn in ieder geval groot zat! Overigens vandaag op Venus aan de slag gegaan. Sommige enemies doen echt auw :+

Vanmiddag nog een dansje gedaan voor @Hybrid. Die stond helemaal alleen!

10. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap die multiplayer niet... 1 match gaat iedereen met 1 schot dood andere match gaat niemand dood, soms krijgen ze geen eens damage tot nadat ik zelf door hun dood ben?
    Dit werkt via dedicated servers? dit doet me denken aan ps2 xbox tijd? huh?

11. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Eigenlijk vind ik het toch wel fijner spelen als ik alleen speel. Dan doen die creepy plaatsen ook echt wat qua sfeer. Als je met een groepje ben dan voelt het toch anders.

Op welke difficulty spelen jullie eigenlijk?

Tot nu loop ik met gemak door alle plekken en schiet ik krachtige enemies met 1 a 2 shots dood met mijn handgun:rolleyes::whistle:

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben soms afk haha. Heb je helemaal niet gezien. Wel kwam ik General Jack tegen. Bets grappig eigenlijk.

Edit: Oh ja kwam Prohipstar ook tegen.

Laatst bewerkt: 13 sep 2014
  13. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Is bij warlock de sunsinger beter als die andere?

14. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Net mijn 2e strike gedaan met 2 onbekenden. Ging wel goed en gewoon als mietjes gaan schuilen, maar 45 minuten later toch echt dat monster verslagen [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Weet niet of ik tolerant ben tov games. Kijk wel voorbij bugs e.d. om de beauty van een game te zien. En Destiny is zeker geen slecht spel, maar ook zeker niet de killer en nextgen in gaming die de hype deed vermoeden. Tis in feite gewoon Halo 2.0 met wat lichte, zeer lichte, rpg invloeden. Zelfs de skilltree geeft je de indruk van keuze, maar in feite ligt het gewoon helemaal vast. Afgezien van de sub class.

Ik ben geen puur shooter fan en de rpg elementen zijn wel erg lite. Er is nagenoeg geen incentive om te exploren, er is toch nisk te vinden. En met de missions en patrols vind je echt sporadisch eens wat en dan is 90% nog crap. Loot technisch stelt het dan ook niks voor. Vind grinden helemaal niet erg, maar er moet wel een gevoel van beloning inzitten en dat mis ik toch wel. Strike is wel leuk, mits je een goed team hebt. Gisten die op earth met zijn 2-en gedaan en dat was best pittig ...

Overigens is de gameplay ook wel erg 1998: alles is scripted. Je komt voorbij een denkbeeldige grens, enemies spawnen. Als je je terugtrekt achter die grens volgen ze je niet. Kom je bij je objective (altijd iets scannen met je ghost en dan waves of enemies weerstaan), is er geen enemy in sight en kun je heel de omgeving uitkammen zonder dat je iest of iemand tegen komt. Maar zodra je de ghost laat scannen is ineens de hele omgeving vol van baddies ... soooooooo 1998.

En ik ben mss ook een beetje spoiled; net Metro Redux uitgespeeld en die tikt destiny toch wel aan de kant op intensiteit, verhaal, actie en sfeer ....

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja beter kan je het niet noemen. Het speelt heel anders dan de voidwalker. Persoonlijk vind ik voidwalker leuker omdat het meer als een mage aanvoelt. Sunsinger heeft goede granaten en die kan je echt spammen als jij je super gebruikt. Het is alleen jammer dat het oorspronkelijke plan van de sunsinger niet in de volledige versie zit. Eerst buffte en healde je namelijk iedereen om je heen. Nu heb je alleen cooldown reduction voor teammates. Je kan wel heel veel orbs creëren though

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gruwelijk mooie game zeg, maar die controls zijn wel heel erg wennen. Vind ze vooral erg gevoelig waardoor het richten nogal kut is. Het is tijdens de FPS momenten net alsof je TPS richt en schiet. Is dat ergens te veranderen? Heb nog niet zo snel alles kunnen vinden. Andere game dan ik verwacht had, maar dit wil ik wel blijven spelen.

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Settings, Menu > helemaal rechts > sensitivity...

19. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Kan je in verhouding meer damage geven? Die andere class voelt wel krachtig aan als je die super charge gebruikt.

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vannacht level 20 geworden, nu moet ik light vinden in armor om door te levelen. Dat vind ik wel wat lame. Maar wat speelt de game lekker. Hopelijk snel meer content :) (story wel te verstaan, er is nog genoeg te doen)

Deel Deze Pagina