Het scaling down van je gear werkt trouwens totaal niet. Heb wel eens dat lvl5 alles resisten. Ook ga ik op lvl26 sneller dood op aarde door lvl2 vijanden dan door lvl16 op Mars. Lijkt erop dat het scaling in pvp ook niet correct werkt...
Ik vind de game wel vet. Er is genoeg op aan te merken, maar als je de hype vergeet, blijft er een spel over wat gewoon lekker speelt, en leuk is om te doen, en blijven doen. Nogmaals mijn tip; speel eerst alle story missies solo. Natuurlijk kun je daarnaast gewoon co-op missies spelen, maar dat doen met een 2nd character houd je eigen 'main' character progress overzichtelijk (zodra je bv met je earth level char een co-op joined die al op de maan is, staat dat allemaal al open alsof je alle missies daar naartoe al gedaan hebt). Bovendien vang je dan meer op van het verhaal....voor wat dat waard is. Grootste teleurstelling is dan ook het verhaal, het is écht teleurstellend zwak. Voor een game als dit is dat gewoonweg te triest voor woorden. Dit is een standaard FPS verhaaltje. Door de opzet van Destiny verwacht je méér. Een meeslepend verhaal. Intrigerende characters. Er wordt echter verdomd weinig verteld van het verhaal, de geschiedenis, en waar het om draait in deze wereld.... En dan de stemmen.....what the F hebben ze gedaan?? Iedereen (behalve je Ghost) praat heeeeel sloooooooommmm. Opgelezen. Er zit geen emotie in, geen feeling. Vooral als je het vergelijkt met Halo, valt het verhaal en de stemmen gewoon tegen. Je wéét dat Bungie beter kan dan dit. WTF. Waarom vind ik de game dan toch vet? Omdat het lekker wegspeelt, co-op gewoon heerlijk is (dat heeft Bungie altijd goed voor elkaar gehad)...en mijn tip in het begin gewoon voor mij de game beter maakt. Bovendien heb ik vertrouwen in wat Bungie nog laat komen. Met Halo Reach hebben ze een heerlijke inventive opgezet waardoor je terug bleef komen; de daily, weekly, en monthly challenges. Die waren écht leuk om te doen. Dat in deze game = gold.
Gisteren een aantal missies gedaan op de maan en dat vond ik toch wel erg tof en sfeervol. Vermaak me er prima mee. Nu nog toffe gear...
Ja ik ben ook teleurgesteld. Er is geen incentive om te verkennen. Het is recht toe recht aan alleen maar schieten. Het is wel een hele mooie game maar denk dat vele door de hypetrain zijn overgereden. De reviews komen nu ook en zijn niet heel denderend. Ik zei het van de week al dat ik niet was weggeblazen, maar was alleen erin
Inleveren bij bounty dude wist ik, maar ok, meer XP dus. Vind het een beetje vaag, waarom 2 plekken waar je bounty's kan halen????
Kan maar op een plek bounty's halen. Andere is gewoon het postkantoor . Waar alles binnenkomt van emblems, shaders en dus ook leads voor bounty"s
Soms krijg je bij de postmaster ook pakketjes met engrams. Heeft iemand een idee waar die vandaan komen? Zijn dat de gemiste drops? In de Beta of Alpha kreeg je die engrams gewoon los, vandaar dat ik twijfel.
Staat er als het goed is gewoon bij wat het is. Missed items ofzo en staan altijd onderaan bij de post master vergeleken met andere post.
Begin het nu allemaal te snappen met marks en reputation. Jammer dat Dead Orbit van de Crucible is. Toffe zwarte armor maar dan moet ik Crucible spelen..
Nice! Legendary Helm gevonden tijdens m'n daily. Is het duurste armour piece om te kunnen kopen met marks. Even new monarchy rep farmen (nu op rank 1) en dan dinsdag full legendary armour. Precies op tijd voor de Raid, alleen nog een beter wapen vinden...
Wat gaan jullie toch hard, kom ik met mijn level 10 Gewoon te weinig tijd gehad afgelopen week. Denk dat ik te laat ben voor de 1e raid...
Zie nu Agent Of The Nine in de tower staan. Helaas heb ik pas 1 strange coin hij verkoopt allemaal exotic gear!
In ieder geval goede platform parity. Toch knap van Bungie. EDIT: Flink wat reviews al binnen. Beetje all over the place, van zesjes tot negens. http://www.gamerankings.com/ps4/704532-destiny/index.html EDIT 2: Ook gereflecteerd in volgende reviews.