1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    ...oftewel, de hele tijd heen en weer counteren. Zo jammer dat ze jaar op jaar amper wat aan de gameplay doen en zich alleen richten op randzaken.
     
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb net even de demo op World Class gespeeld, maar het is dan wel frustrerend hoe de AI is. En dan vooral wanneer zij de bal hebben. Vrijwel op elke stap die ik zet, reageren ze precies zo zodat ze daarna vrije ruimte hebben.. Het duurt soms een eeuwigheid voor ik de bal verover heb.. Misschien lig het aan mij, maar ik vond het echt frustrerend..
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Tja, als je als je gameplay al jaren beter is dan die van je concurrent...
     
  4. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Daar ben ik het niet mee eens.

    Ik heb vaak potjes waar ik ook enorme moeite heb!! Single player dan.
    Maar online tegen andere mensen beheers ik wel een goede counter.
    Zeker als ik op een 1-0 achterstand kom.

    Ligt echt aan je speelstijl hoor.
     
  5. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De AI is lastig te verdedigen, al heeft dat ook te maken met de manier van verdedigen. Dat werkt een beetje vreemd vind ik. Je moet goed timen. Ook speel je nu tegen topteams. Ik ben benieuwd naar de AI van clubs als Cambuur. Ik ben bang dat dat er niet uit gaat zien..... Helaas.....

    Alles ziet er goed uit eigenlijk, maar de vraag is of de balans goed is.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk ook dat het met de kwaliteit van spelers te maken heeft. Computer komt op legendarisch maar weinig aan de bal tegen mij. Volgens mij zijn sommigen die erop afgeven dat de AI irritant is PES spelers. Je moet gewoon goed verdedigen en ook computergestuurde mannetjes gebruiken. Ik loop zelf gaten dicht met mijn gestuurde mannetje. Vind tegen de computer ook heel snel te simpel worden dus speel eigenlijk alleen online. Online of tegen vrienden vind ik FIFA altijd prima spelen. Hoop dat er dit jaar ook eindelijk weer eens een goede pes komt sinds deel 6.
     
  7. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom verwachten we zoveel van een spel? Ikzelf ben blij dat er een dergelijk spel bestaat, en dat het werkt! Ik weet hoe moeilijk het is om zoiets te programmeren zodat het ook daadwerkelijk bruikbaar is, en als men dan zo'n resultaat krijgt. Misschien moeten we minder kritisch zijn, alles werkt namelijk goed, je hebt urenlang plezier en zonder FIFA zou onze vrije tijd waarschijnlijk een stuk saaier zijn. We mogen dus wel wat minder klagen dan wat er nu gebeurt, ik vind dat namelijk niet terecht. Als je vooraf weet dat je het niks gaat vinden koop je het spel maar niet en klaag je er ook niet over, koop je het spel wel moet je blij zijn met wat er is.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Net de Ultimate edition gepre-ordered bij Best Buy voor 5 dollar:+ Bleek dat ik nog flink wat reward points had. Nu nog hopen dat ze hem op US release gelijk leveren dan heb ik hem de 23e al!
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou ja, ik ben het niet helemaal met je eens. Ik vind dat je best iets mag verwachten van een spel dat enorm goed verkoopt en een monopolie heeft op het gebied van licenties. Échte concurrentie is er niet. Tja, PES, dat prima speelt, maar waarvan de randzaken gewoon veel en veel minder zijn.

    Het is en blijft een spel en het gaat erom dat het leuk speelt, maar pretendeer dan niet dat het spel realistisch is. Ik vond het in het begin nog wel meevallen, maar vind het tempo nu ook te hoog. De randzaken zijn nu helemaal top, maar op het veld mag eea nog wel iets verbeterd worden. Gelukkig schijnt deze demo nog van voor de gamescon te zijn, dus er is nog hoop.
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach hou toch op, als je een auto koopt wil je toch ook dat die goed functioneert en alles goed werkt? EA verkoopt een product en als klant mag je daarom best kritisch zijn op datgene wat je koopt, en dat het misschien moeilijk te programmeren is mag geen excuus zijn voor een slecht werkend spel. Dat gezegd hebbende weten we natuurlijk niet hoe de definitieve versie speelt, misschien heeft EA alle probleempjes wel verholpen en loopt het als een trein!
     
  11. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het speeltempo nog wel meevallen op de ps4. Wat mij alleen opvalt is dat de keepers de meest onmogelijke ballen eruit halen en vaak hele onnozele balletjes doorlaten.

    Verder scoor je ook opvallend vaak met het hoofd.
     
  12. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik heb het gevoel dat er in de demos altijd een bepaalde dingen heel veel naar voren komen, maar dat deze dan in het volledige spel weer gecompenseerd zijn.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Topic naam kan wel veranderd worden naar fifa 14.5.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik vind t echt wel een verbetering tov 14
     
  15. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Wanneer komen de reviews eigenlijk binnen?

    Ik ben wel benieuwd naar een vergelijkend lijstje van competities en features e.d. van FIFA ten opzichte van de nieuwe PES.
     
  16. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Speel je op de 360?
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind het ook een hele grote verbetering ten opzichte van Fifa 14. De Fifa van vorig jaar vond ik echt slecht en niet vermakelijk voor langere tijd. Fifa 15 voelt echt weer goed aan, de WTF! momenten van spelers/scheidsrechters zijn een stuk minder (keepers nog wel steeds) en het tempo ligt weer hoog. Was eerst niet van plan om hem te kopen, maar door de demo ben ik weer om.
     
  18. WhiteIce

    WhiteIce Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    9
    Digitale codes van FIFA 15 voor de xbox one trouwens volop te krijgen voor 25-30 euro online, van mensen die hem bij hun xbox kregen maar hem niet spelen.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik twijfel een beetje aan mezelf of ik het nou goed had gezien of dat ik nog half dronken was, maar zat scheidsrechter Mike Dean nou ook in de demo?
     
  20. Wildsurf

    Wildsurf Echoes.

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gister ook Howard Webb. Heeft denk te maken met de Premier League licensie.
     

Deel Deze Pagina