1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Oke, dus als ik het goed begrijp, kan ik met die EA acces zo'n 5 dagen (=18 sept) al fifa 15 spelen.. FUT maar ook offline? Dan is het wel de moeite waard.. Gewoon te downloaden uit de store met MS points of moet je hem dan via EA kopen??
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, 3 dagen voor de officiële release dag. ;)
     
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar moet je dan FIFA 15 kopen via de store of gaat dat los. Heb namelijk al een pre-order bij yourgamezone.
     
  4. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    EA Access is geloof ik 5 dagen voor de release, Season Ticket is 3 dagen.

    EA Access verschijnt eind deze maand in Nederland, België en 17 andere landen. De service maakt het mogelijk om voor een klein maandelijks prijsje titels van EA te spelen. Daarnaast geeft het je de kans om maximaal 6 uur een trial-versie te spelen. Deze keer van FIFA 15 en NHL 15, vijf dagen voor release.

    http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/ea-access-komt-eind-deze-maand-naar-nederland/

    Nee, dat hoeft niet.
    Je moet een abonnement nemen op EA Access, 5 euro per maand of 23 (?) euro per jaar.
    Dan kan je 5 (misschien dus :cool: dagen van te voren het spel spelen, helaas maar wel voor 6 uur in totaal.
    EA Access komt nog wel met meerdere voordelen, het spelen van een aantal gratis games als BF4, NFS Rivals enzovoort, zolang je geabonneerd bent op EA Access.
    Ook nog 10% of 20% korting op DLC van EA geloof ik.
     
    Laatst bewerkt: 13 sep 2014
  5. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus het maakt niet uit welk abonnement je neemt die van 3,99 of 23,99 je kan met alle 2 de versies maar 6 uur spelen?
     
  6. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Thanks voor de info! Heb nu ea acces voor een maandje, en fifa15 pre order in de USA store. Xbox staat ook op us dus zou in theorie de 18e fifa kunnen spelen en de 23e het spel downloaden.. Hoop dat het werkt..

    On topic: ea heeft echt weer lekker zitten blowen toen de spelers werden beoordeeld... Hoop dat ze met de update ibra weer gewoon 5* maken.. Dat verschil merk je wel. Daarnaast vind ik het ook raar dat lahm Cdm staat terwijl hij nog vaker rb staat.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, Lahm was vorig seizoen veel CDM. Dus dat hebben ze daarop gebaseerd. Ibra als 4* is inderdaad belachelijk, want de man doet genoeg trucjes. Het is geen showpaard als Neymar of Ronaldo, dat wel.
     
  9. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
  11. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga dit keer voor Premier League team. Heb sinds FUT 12 een Duits team omdat ik Robben fan ben, maar de BPL is dit jaar simpelweg te goed (heb het niet zo op Spaanse spelers en clubs, dus dat wordt hem niet). De Bundesliga heeft er overigens wel 2 goede CB's bij gekregen met Benatia en Martinez. Ook zijn Sokratis, Boateng en Hummels beter geworden. Eigenlijk heeft de hele Bundesliga gewoon een +2 gekregen.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Die 86 Rating voor Aguero slaat dus werkelijk nergens op. De beste man liep constant tegen Blessures aan maar heeft ondanks alles 17 goals uit 23 wedstrijden. Moyenne waar veel spitsen in topcompetities niet eens van mogen dromen. Wat alles dan nog erger maakt is dat Van Persie wel gewoon z'n 88 rating mag behouden na een (voor zijn begrippen) slecht seizoen.

    Vervolgens zie ik de rating van Yaya Touré, zonder twijfel top 3 van de wereld op zijn positie, en hij is na een weergaloos seizoen nog steeds 86? Die gozer verdient minstens 89 joh. En dan is Iniesta die weer een matig seizoen achter de rug heeft wel 89? Komop EA, dit kan echt niet meer.

    En dan door naar een speler van mij cluppie, Cesar Azpilicueta it is, vaste kracht voor Chelsea, ongelofelijk goede rechtsback die zowel aanvallend als verdedigend elke wedstrijd een heel hoog niveau haalt, kan net als Lahm uit de voeten op links alsof het zijn natuurlijke positie is en was bovendien een van de lievelingetjes van Mourinho ( ja dat zegt veel ). Ik had echt minstens een 83 rating verwacht, maar goed jammer genoeg geeft EA hem een 79.

    Zoals jullie misschien al doorhebben ben ik een BPL gek, maar voor Di Natale wil ik wel even een uitzondering maken, die gozer heeft ondanks zijn erg hoge voetballeeftijd (37!) alwéér een topseizoen achter de rug en gaat gewoon van 84 naar 78?! Niet te geloven.

    Als ik alle ratings zo bekijk heb ik echt bij de meeste wel een gevoel van, daar kan ik me wel in vinden, maar bij sommige (zeker niet onbelangrijke) spelers slaat EA de plank elk jaar volledig mis. Al zeikt de halve community erover, aanpassen? No way. We weten onderhands wel dat ze keihard geilen op de Spaanse League, maar soms kan je ook iets te ver gaan.

    Maar goed ik zal na een lange pauze dus weer actief zijn hier, en om dit gezeik toch nog positief te eindigen: De nieuwe lay-out hier is echt sick!:D
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2014
    Ypuh vindt dit leuk.
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het ieder punt van je eens (al is 83 hoog voor Azpi), maar van wat ik overal lees op EA fora heeft Di Natale alles behalve een topseizoen achter de rug. Prima doelpuntenaantal, maar verder heel matig gespeeld. Een downgrade is terecht. Naar 78 is overdreven, maar 80 had wel gekund.
     
  15. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Als ik de ratings van andere backs bekijk is 83 inderdaad wel een beetje hoog ja, en over Di Natale, mijn mening is gebaseerd op wat ik op Fox sports zie, ik heb een wedstrijdje of 7/8 van hem gezien en vond het niet bepaald slecht, als je op je 37e 17 goals maakt in de competitie waarin bijna elke spits moeite heeft met scoren en dan vervolgens ook dit seizoen ook 'gewoon' op 2 uit 2 loopt, dan ben je gewoon goed bezig als spits, een kleine downgrade was misschien wel terecht ja, maar -6 is gewoon absurd.

    EDIT: Zie net gewoon dat ik langs Ronaldo en Messi ben gescrolled.

    Messi 93, Ronaldo 92?

    Hahahaha, nu weet ik dus zeker dat die ratings van Messi elk jaar te maken hebben met het feit dat hij weer op de Cover staat en shit, want de hele wereld heeft toch wel gezien dat Ronaldo er met kop en schouders bovenuit stak.
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2014
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Z
    Was van plan dit jaar keer proberen ipv al die IFs Ronaldo en Bale aan te schaffen. Maar denk toch dat ik voor me 2 favoriete spelers ga. Aguero redde me vorig jaar vaak zat (niet van de bal te krijgen) en Di maria is zelfde verhaal.Lekker Di Maria axhter Aguero en Sanchez en Hazard oo de flanken in 433

    Hoe hoog is Matic? (ivm controleuro op middenveld)
     
  17. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
    EA Acces is genaaid 6 uurtjes spelen :mad:
    maar als je FIFA points koopt voor FIFA 14 kun je deze dan gebruiken als de webapp of early release uitkomt?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, niet op de WebApp. Op de Early Release waarschijnlijk wel. :)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Woensdag komt de WebApp en komt ook... de eerste Team Of The Week! _O_

    Diego Costa met z'n hattrick lijkt verzekerd van een plekje? Pellè met twee belangrijke goals? Di Maria en/of Herrera die shinen? Milik met z'n twee goals? Sick :+
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Alleen maar PEC spelers denk ik ;).
     

Deel Deze Pagina