[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hoor ;) die opent alleen de 26e. Je kan die vault gewoon blijven doen.

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Nee die opent de 16e voor lvl 26 poppekes

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Destiny een beetje de eerste Assassins Creed van deze generatie. Al is Destiny een stuk uitgebreider verder. AC was meer een techdemo.
    De basis is er maar heeft nog wat extra werk nodig om net die extra stap te maken zoals bij AC ook was. Neemt niet weg dat ik Destiny super vind net als toen de eerste AC. Maar denk dat we later gaan zeggen. Destiny 1 was een toffe ervaring maar bij deel 2 ging het echt pas los.

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Jezus, heb 13 strange coins nodig, maar heb er maar 1.

5. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Heb al twee legendary engrams gehad waar een rare uit kwam. RNGsus is niet aan mijn zijde...

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Zal er vanavond gelijk naar kijken. Overigens is de knoppen verdeling van de game wel erg Halo, maar who the fuck cares. Speelt op momenten ook als Halo, voelt gewoon aan als een Halo MMO en nu kunnen de PS freaks ook eens van Bungie genieten. :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm wel een goede manier gevonden om de Bladedancer subclass te upgraden. Ik wil even switchen om te kijken maar die subclass heeft natuurlijk nog helemaal niks qua skills. Dus niet echt handig om daar hoge strikes mee te doen. Wat wel goed werkt is gewoon te spelen met de Gunslinger class en ook bounty's te doen. En voordat je de bounty's inlevert. Switch je even naar de Bladedancer class. Zo heb ik hem al aardig geupgrade zonder de class zelf nog te gebruiken.:)

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo kan je dat ook met wapens en armor doen. Is idd een prima manier! Doe ik ook met sunsinger

Ik vind salvage echt heerlijk! Hoop dat die blijft en niet tijdelijk is. Dan kan ik best pvp spelen namelijk :+

Laatst bewerkt: 13 sep 2014
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die Vanguard rep gaat wel langzaam zeg. Net 150 erbij en de progression ging bijna niet voorruit. :p

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, ik hoop dat daar nog meer mogelijkheden voor gaan komen. Dubbel rep events ofzo? Schiet idd niet op. Heb echt veel spul gedaan en zit op lvl 0 drie kwart. Zelfde voor cruciblerank btw

Voor nu is mijn Hunter mijn pvp poppetje en warlock pve. Wapens kan je toch delen dmv de vault

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Crucible rank vind ik wel meevallen, ben nu bijna rank 2. Als je gewoon de hele tijd bounties doet, en je krijgt ook 25 rep per win.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien moet ik wat meer winnen dan :+

13. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    En bij alles hoef je maar tot rank 3, he? Dus veel sneller hoeft het ook niet. Overigens worden vanguard rep en crucible rep omgezet in faction rep als je zo'n class item draagt. Dan krijg je geen vanguard en crucible rep meer.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Dan raad ik je aan om 3v3 modes te doen :+.
    Dan kun je je team een beetje carryen.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, salvage is heerlijk bv. Toch verlies ik vaak na een heel goed begin. De rest van mijn team haalt amper punten, revivet niet, gaat ervandoor of speelt tdm. Sta telkens bovenaan met 3000-5000 punten en de rest blijft steken op 1000 :p

16. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Al een uur of 4 lvl 20 en nog niks van light gevonden?! Hoe kan je die nu het besten krijgen??

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Meestal uit die blauwe engrams. Voor mijn gevoel maakt het niet uit of je pvp of pve doet.

Net mijn eerste legendary gekregen uit zo'n engram. Fusion rifle die er qua stats erg goed uit ziet. Straks maar eens proberen om daarmee die fusion rifle bounty te halen in pvp.

18. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Maak dus niet uit of je nu op aarde lvl 4 weg schiet of op venus 12?

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Tot nu toe heb ik overal witte groene en blauwe loot gekregen. Logisch zou zijn dat je op hogere levels betere loot krijgt maar dat weet ik niet zeker.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zal vast wel een verschil in droprate zitten, maar ik zou de strike playlist doen! Ik kreeg de eerste strike gelijk armor met light

Deel Deze Pagina