[Multi] Diablo 3: Ultimate Evil Edition

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 5 aug 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De ring op zichzelf is afhankelijk van de roll. Als er CHC, CHD, IAS en CDR op zit is het de perfecte ring, als al die 4 ontbreken is het een kut roll maar zou ik hem nog steeds dragen. Wat de ring zo goed maakt is dat je 2 sets kan dragen in plaats van 1. Heb je bijvoorbeeld de 6 piece Akkhan, dan kun je zonder RRoG geen Captain Crimson's set er naast dragen omdat de boots en pants 'bezet' zijn voor Akkhan. Met die ring kun je de Crimson belt + boots/pants dragen en heb je gewoon 10% CDR, 10% RCR, 2000 LPS en 50 allres extra wat essentieel is op T6. Kortom ja dus, die ring is echt zo goed.

Ben vanavond toch maar weer begonnen en mijn Witch Doctor is inmiddels alweer level 70. Heb een Mask of Jeram en de wereld aan set items gekregen van een vriend, dus heb al een vliegende start :+. Nu alleen nog een beetje uitvinden hoe een WD werkt want dat is ook allemaal nieuw voor mij.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb je twee pieces minder Aah okr snap wat bedoelt. Dus je draagt ring. 5 sept pieces van Akhan met de bonus van 6 door ring. En twer pieces van captian crimson net de bonus van drie door ring? Captian crimson is bouwen toch?

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Captain Crimson kun je gewoon craften en is samen met Reapers Wraps toch wel een must-have voor vrijwel iedere class. Op T6 is een spirit generator (je main attack die aan het begin op A zit) vaak niet sterk genoeg en zul op een andere manier aan je wrath/spirit/mana etc moeten komen. Door Reapers Wraps en Crimson kun je je resources snel aanvullen en je damage skills sneller opnieuw casten. De DPS die je hiervan krijgt is (veel) meer dan de DPS die wordt weergegeven in je inventory menu.

Stel je heb 1.2 miljoen inventory damage met 0% cooldown en 100% elemental damage. Je DPS is dan ongeveer 2.4 miljoen per seconde (1.2kk * 200% * 1).

Als je een beetje van die base damage en elemental inlevert voor CDR krijg je bijvoorbeeld 900k inventory damage met 50% cooldown en 70% elemental damage, dan heb je (900k * 170% * 2) = 3.06 miljoen DPS met dezelfde gear. Kortom, de inventory damage die door middel van die pijltjes bij de gear wordt weergegeven, zegt eigenlijk helemaal niets. Daarnaast werkt cooldown ook op je skills voor survivability etc. wat je op T6 goed kunt gebruiken.

Laatst bewerkt: 12 sep 2014
  4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Zat inderdaad even naar crimson te kijken chille bonus! En vijf delen van Akhan die ik nog enchanten en socketen. Mis dr boots dus kan mooi crimsons bouwen met sockets en de andere nodige delen. Nog genoeg te doen om char te verbeteren dus. kost hoop geld en tijd. Ach het bljft leuk vergeleken met herhaling van Destinh

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Level 66 nu. Schiet niet echt op die laatste paar levels, aangezien online groepen nogal kut zijn.
    Heb wel een paar keer een aardige group gehad, maar de meeste kut.
    Wil 70 snel aantikken om mijn legendary's te kunnen gebruiken die ik gekregen heb.

Vandaag ook alweer twee cadeau's verstuurd. Peter Oth o.a. één.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoezo je vind toch makkelijk 1 of 2 normale spelers. Gewoon lekker ritten en lvl 70 ben je zo. Daarna begint de lol. als je het al vervelend vindt om lvl 70 te worden is End game misschien niks voor jou

7. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij heeft hij de game al op 5 verschillende platformen uitgespeeld, dus denk niet dat je bang hoeft te zijn dat end game niks voor hem is :p

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zelfs al kies ik voor riften, dan zijn ze nog bezig om bounties te doen. En ik heb niet altijd zin in bounties, dus die twee opties kunnen ze beter samenvoegen in het menu. Ben ongeveer halverwege level 66, misschien zo meteen nog even wat doen, anders vanavond of vannacht nog even. Voorlopig hou ik het wel bij één char. Torment I ging gisteren wel aardig, maar mijn medespeler was een aardig stukje lager waardoor het nogal langzaam ging. Misschien vind ik straks wel een betere group waardoor ik nog een paar levels hoger aantik.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of je speelt met mensen van xbw. Niemand bijt hier hoor :+ coop is dit spel wel echt voor gemaakt namelijk

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godver. Vanmiddag een cache geopent waar een legendary in zat, veranderd de host. Kwijt! KUT! :mad::mad:

En er zijn ook echt mensen met een klere slechte internetverbinding. :mad:

11. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Dat weet ik. Heb nog diablo 3 gespeeld op de xbox met hem. Maar doel er vooral op dat als je al over die laatste paar lvls met veel moeite heen komt dan is gear farmen helemaal probleem

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ze doen dat met opzet Yellow. Ze leaven de game en joinen snel een nieuwe. Dan kunnen ze weer A1 doen en hopelijk joinen ze een game die al halverwege is zodat ze sneller de cache hebben. Behoorlijk sneu en sommigen doen het zelfs met opzet om jou te fucken, niets aan te doen iig. Nooit je caches openen in een public game dus. Bewaar ze even tot je weer alleen of met vrienden speelt.

13. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Jup vervelend is dat.Al is het soms chill vandaag jojnde maat precies toen ik laatsre biunty claimde. Free cach voor hem. Speelt er iemand op PS4?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Is er een manier om ze aan te geven? Bij WoW kon je altijd een rapport sturen. GM's waren in het verleden altijd onverbiddelijk. Heb al meedere keren een mount verloren door Ninja Looters, zo heet dat. In WoW is het verboden, noem dit gewoon DB III Ninja Looting. En dan heb ik het nog niet eens over die luie ik blijf lekker in town staan voor mijn XP mongooltjes.

15. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Kan je niet gewoon alleen bountys doen of riften? Zo lvl 70 en dan maatjes zoeken. Irriteer me vorral aan low lvl rift games waar niemand de rift wil.openen

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    It's part of the game bij Diablo. Daarom had ik ook al eerder aangegeven dat ik de clans en communities mis op de console versie. Op de PC kun je via de chat een rift groep zoeken van gelijke skill en afspraken maken over het openen van rifts of ze kicken. Als je clanmembers wil joinen is vergelijkbaar met hoe je nu een friend joint. Dan kun je bijvoorbeeld clans zoeken met alleen maar Nederlanders of mensen die voor T6 gegeared zijn.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat ik het vanavond of vannacht nog wel even probeer. Ben op moment ook een beetje hooked weer aan Rome - Total War I. :+
    En ik wil niet constant doorspelen als ik bijna level 70 ben. Wil wel maximale fun als ik dat level heb gehaald. ;)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Had ff geen zin in Destiny, dus dacht laat ik mijn HC WD maar een stukje verder levellen. Nieuwe rift, gelijk in het begin een trap die swarmed wordt met enemies en voordat ik het wist, dood :x Snik, level 59.

Echt geen zin nog een (HC) poppetje te levellen ...

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha zonde.. :mad:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik moet echt gauw 70 aantikken om met de One bezitters hier mee te kunnen doen. Wat een akelige kut groepen.
    Beter sorteren voor je een match zoekt zou ook wel fijn zijn, soms zit er gewoon een level 44 ofzo tussen terwijl ik-
    bijna 70 aantik. Dichtbij 69, maar het is echt tergend op moment. Ik zou het nog net niet zo erg willen noemen als-
    World of Tanks, want die game is echt het toppunt van sociale ergernissen.

Deel Deze Pagina