Die 86 Rating voor Aguero slaat dus werkelijk nergens op. De beste man liep constant tegen Blessures aan maar heeft ondanks alles 17 goals uit 23 wedstrijden. Moyenne waar veel spitsen in topcompetities niet eens van mogen dromen. Wat alles dan nog erger maakt is dat Van Persie wel gewoon z'n 88 rating mag behouden na een (voor zijn begrippen) slecht seizoen.
Vervolgens zie ik de rating van Yaya Touré, zonder twijfel top 3 van de wereld op zijn positie, en hij is na een weergaloos seizoen nog steeds 86? Die gozer verdient minstens 89 joh. En dan is Iniesta die weer een matig seizoen achter de rug heeft wel 89? Komop EA, dit kan echt niet meer.
En dan door naar een speler van mij cluppie, Cesar Azpilicueta it is, vaste kracht voor Chelsea, ongelofelijk goede rechtsback die zowel aanvallend als verdedigend elke wedstrijd een heel hoog niveau haalt, kan net als Lahm uit de voeten op links alsof het zijn natuurlijke positie is en was bovendien een van de lievelingetjes van Mourinho ( ja dat zegt veel ). Ik had echt minstens een 83 rating verwacht, maar goed jammer genoeg geeft EA hem een 79.
Zoals jullie misschien al doorhebben ben ik een BPL gek, maar voor Di Natale wil ik wel even een uitzondering maken, die gozer heeft ondanks zijn erg hoge voetballeeftijd (37!) alwéér een topseizoen achter de rug en gaat gewoon van 84 naar 78?! Niet te geloven.
Als ik alle ratings zo bekijk heb ik echt bij de meeste wel een gevoel van, daar kan ik me wel in vinden, maar bij sommige (zeker niet onbelangrijke) spelers slaat EA de plank elk jaar volledig mis. Al zeikt de halve community erover, aanpassen? No way. We weten onderhands wel dat ze keihard geilen op de Spaanse League, maar soms kan je ook iets te ver gaan.
Maar goed ik zal na een lange pauze dus weer actief zijn hier, en om dit gezeik toch nog positief te eindigen: De nieuwe lay-out hier is echt sick!
Laatst bewerkt: 14 sep 2014