Ik leverde 3 bounties tegelijk in, maar ik zag dat ik een item had gekregen dat Exotic Weapon Massive heet. Weet niet hoe ik er aan kom. Deed daarvoor een lvl11 heroic missie Sword of Crota voor een bounty. Ondertussen 3 legendary armor pieces en een exotic body. Verder legerdary Pulse en Assault Rifle en ben bezig met de Exotic weapon bounty wat een Pulse Rifle wordt. Moet daar nu 25 strikes voor doen...
Kwam in een potje terecht dat zo goed als afgelopen was en kreeg daarna een Exotic handgun. Fucking random deze game
Idd... Dat je soms random wat chills krijgt oke. maar als je als MVP niks krijgt en een clown die de objective totaal negeert krijgt legendary loot is echt fucking ergerlijk.
Ben zelf Dead Orbit Rank 2, en heb nu ervan Legendary Boots (excodus boots) en tevens ook mijn eerste, ik heb helaas niet geluk met de drops. Nu dan maar via de crucible sparen voor de volgende gear. Wel level 25, mocht er nog plek zijn voor de raid as dinsdag met het groepje dan wil ik graag meedoen.
Meh, de kistjes kloppen wel, maar ik kreeg na de eerste 2/3 kistjes alleen nog maar Iron Relics . Misschien dat er een limiet op zit en dat ik over een uurtje bijvoorbeeld weer items krijg. Ik kan natuurlijk ook wel heel veel pech hebben!
Iron Relics is ook niet slecht. Die kan je inleveren als je er 50 hebt en krijg je er rep en marks voor. Kreeg er een keer 10 van die dingen uit in kistje lol. Verder spawnen de kistjes snel en krijg je ook steeds wat Engrams als je de Vex en Cabal steeds killed daar die aan het vechten zijn. Het is een kleine ruimte met best veel loot potentie.
Die Ard Blade blijft toch wel nice. Net een public event met 3 andere random gasten met een laag level. Grote groep Fallen komen naar beneden ik had mij super al klaar. Binnen 5 seconden waren allemaal enemies weg. Die gasten stonde me een beetje raar aan te kijken en hadden nog geen schot gelost.
die speel je bij Bladedancer vrij toch? Ik heb die subclass net gekozen. Ik las ergens arc blade icm 1 of andere ability die de cooldown naar 5 seconden terugbrengt er voor zorgt dat je praktisch een melee character wordt. Verder word ik knettergestoord van al die spullen die je blijkbaar kan halen: marks, relics etc. Gelukkig legt tour guide Mallakai het af en toe uit, nu snap ik nog maar de helft niet
Je hebt volgens mij bij een skill dat als je een kill maakt met die arc blade dat de duration verlengd wordt.
Nee hoor, het is gewoon een special die arc blade. Je hebt wel een skill waarbij kills de tijd verlengen van Arc Blade.
Een rode ghost en een skin voor het schip zaten blijkbaar bij die Digital Vanguard Edition, wist ik ook niet