D Die kun je beter bewaren. Rep krijg je sowieso wel en de mark cap haal je in 2 dagen. Plus je hebt er best veel nodig om straks je gear te upgraden. Heb nu echt een bult Ascendant Shards nodig om van 27 naar 28 te gaan. Dat gaat wel even duren. Cryptarch wel bijna lvl10. Hoop weer een hoop legendary engrams te krijgen. Op lvl5 waren ze alle 4 legendary
Jij bent niet gezond binnen 2 dagen die marks. Pfff ik zit op 30 na 4 dagen lvl 20. Oké ik speel ook met twee chars. Hunter is ook lvl 20 nu
Hm, ik kreeg maar 1 legendary en 1 rare op lvl 5 net. Had wel een exotic chest uit een legendary engram. Jammer dat hij voor Warlock is
Zit de hele dag al tegen level 25 aan te hikken, maar legendary heb ik nog nooit gezien. Mijn geluk in games waar items moeten droppen is altijd om te janken
Die Crucible cap heb je zo bereikt ja. Hoe zit dat met Vanguard? Ik zit op 25, ben benieuwd of ik die morgen nog tot de cap kan krijgen.
Zo... Lvl 19 nu, net venus gecleared en vind het mooi voor vandaag. Maar allemachtig wat een game is dit Met een andere speler veel missies gedaan op venus, incl de 2 strike missies waarbij de eerste missie geweldig was. Ik vind de game er al geweldig uitzien maar de laatste boss, met dat blauw draaiende schild om zich heen... Om de 1 of andere reden bleef ik staren naar de kleur pracht van hem
Hahaha, helemaal stuk in de partychat. M'n broertje heeft 3 legendary engrams gehad over twee dagen. 3 keer een class item.
Crap 0:30... Tijd vergeten lol. Hele avond wat strikes gedaan een vooral lopen farmen op Earth voor spinmetal en gear bij Devil Lair met wat gasten. Heerlijk dit. En dan met al je loot en upgrades weer naar de Tower gaan om alles te checken en verkopen. Wel een bizar event soms bij Devils Lair daar als je aan het farmen bent. Na een tijdje komen er shitload aan Fallen en Hive uit een deur zetten. Is geen public event maar iets anders denk ik. Maar holy crap dan is het ineens super druk.
Eindelijk level 25, ik ben er toch best lang mee bezig geweest . Mijn eerste ledendary ook te pakken, die heeft, samen met 2 upgrades mijn level 25 mogelijk gemaakt! Ik heb ook eens een level 24 strike gedaan, maar ik moet echt mijn wapen veranderen. Helaas is het me sinds level 20 niet gelukt om een beter wapen te vinden dan het wapen wat ik nu heb. Ik schoot echt geen deuk in een pakje boter, dus even zien dat ik toch een beter wapen krijg @Hybrid: Die farming plek op Venus heeft ook zo'n 'event'. Om de zoveel tijd komt er een berichtje in beeld (iets met enemies attacking eachother) en dan breekt de hel los . Op de een of andere manier kreeg ik ook een keer een mote of light toen de event eindigde.
Zoiets is ook op mars. Bij dat stuk waar je van die raket schietende karretjes kan pakken. Dan komen er opeens 20+ enemies het veld op stormen incl 2 met gele balk en gaat het los. Het oublic event daar is ook cool met diegrote baas!
Graag, m'n beste irl maat gaat mee ( @Merliin ) We zijn erg op elkaar ingespeeld en blazen door elke strike heen met z'n 2'en. In het verleden ook samen heel wat uren in WoW geraid en een tijdje server firsts gehad, dus dat moet goed komen. @vanDulken is van de partij, die blaast volgens mij ook overal wel door heen. @NuclearGoat wist het nog niet zeker of die op tijd gelvl'd zou zijn, maar heeft ook de nodige uurtjes in WoW. Dat maakt dan 5 als alles goed gaat en hebben we nog 1 iemand nodig. We hebben dan 2 warlocks, Merliin is een hunter, vanDulken een titan als ik me niet vergis en van NuclearGoat weet ik het niet. Dinsdagavond 19.00 beginnen lijkt ons een mooie tijd i.v.m. diegene die verplichtingen hebben overdag. Neem aan dat iedereen een fatsoenlijke headset/mic heeft? Spoiler Ennehhh gelieve geen zeurende vrouwen en/of krijsende kinderen op de achtergrond, een paar uurtjes in opperste concentratie zonder enige afleiding is gewenst
Ik ken geen ability die het naar 5 sec brengt hoor. Zou wel heel erg OP zijn Verder zijn er toch amper spullen die je kunt halen? Sowieso heeft melee geen zin. Met bepaalde mod heb je geen eens respawns en doen vijanden meer damage en melee damage. Daarbij hebben elites en bosses vaak ook nog abilities zoals Quake. Je gaat daardoor alleen maar dood op onmogelijke plekken voor revive. Tevens is er ook nog een mod dat als iedereen dood is je terug naar orbit gaat @NaiZuro ik ga wel mee. Verwacht 28 Bladedancer dan te zijn met exotic wapen.