19.00 is prima. Ik ben inderdaad een level 26 (hopelijk morgen na crucible mark reset 27) Titan (Defender subclass voornamelijk) met een legendary auto rifle. Heb ook een poosje WoW gespeeld, maar eigenlijk alleen in WotLK fanatiek endgame content. Ik heb wel een fatsoenlijke headset (Astro A50) en geen krijsende kinderen en/of zeurende vrouwen, dus dat gaat goed komen. Heb er zin in, ben erg benieuwd hoe de raid is.
in jou verhaal kan ik mezelf wel vinden. Ben nu lvl 21 en heb wel het idee dat ik alleen maar het zelfde aan het doen ben, vervelen doet het nog niet gelukkig. Waar me wel aan irriteert is dat als je een avond missies doet op venus, mars en striks, dat je 9 van de 10x niks krijgt waarvan je beter wordt. Vanavond wat tactieken proberen die hybrid net plaatste.
Eens, je zou ook gewoon niet uit een legendary engram een rare item moeten kunnen krijgen. Hopelijk gaat Bungie dat binnenkort aanpassen. Ook voor het steeds opnieuw spelen van strikes kan Bungie best de strike laten afspelen in willekeurig gekozen omgevingen met willekeurig gekozen vijanden (zoals Diablo III).
Vooral dat laatste vind ik wel een belangrijk punt. Waarom idd niet die strike playlist als een soort rift te doen. Nu is het compleet hetzelfde telkens
Nope, irritant imo. Ik snap niet waarom ze daar geen matchmaking tussen gestopt hebben. Maar ik moet hem ook nog doen, en heb vanavond wel tijd, mocht je hem willen doen.
Even een vraagje van een nieuwe level 20er: Is het slim om gelijk een faction te kiezen, of eerst de Vanguard rank nog te trainen?
Viel me opeens op dat de (uiterst irritante) narrator in de Crucible erg lijkt op Patrick Stewarts vertolking van Avery Bullock (American Dad).
Pff word een beetje enorm moe van die engrants!!! Alleen maar blauwe of groene troep krijg ik eruit zit nu al anderhalve dag stuk door dat kut ventje.... En krijg maar geen goede gear meer voor naar lvl 25/26 te gaan...
Dat maakt het persoonlijk ook wel weer leuk. Bij Borderlands had ik niet echt een euforisch gevoel als ik betere gear vond, hier wel.