Ik ben Warlock in ieder geval, zit nu op lvl 25. Dus moet nog wel een beetje geluk met de loot hebben wil ik morgen de 26 halen.
Net een berichtje dat de servers elk moment konden restarten, dus ga er vanuit dat je hem automatisch krijgt .
Ik werd vandaag helemaal gek van een superirritant hoog geluidje wat niet wegging, ik overal zoeken op internet komt het doordat ik alleen in een party zit(was ik vergeten). Ik party leaven en het geluidje was weer weg, ik had Destiny bijna weggegooid wat een irritant geluid was dat zeg.
Ik heb tot nu toe de pech gehad met legendary Engrams en check wat ik kreeg met een drop, @Cookie liep net mee en wat een geluk brengt hij.
Wow, die is siiiiick. Welke class? Ik heb alleen een exotic gekregen voor een Warlock terwijl ik een Titan ben.
Dat is de warlock. Kut Mallakai, andere warlocks even lekker maken hier Legendary's... tja geen flauw idee of die droppen
Ik kreeg trouwens toen ik rank 3 werd bij new monarchy een legendary hand cannon via de post. Staat dat wapen vast of is dat ook random, want ik had al eerder gelezen dat iemand precies dat wapen kreeg.
OTE="Eetstokje, post: 5211735, member: 46402"]Heeft iemand enig idee wat die update was?[/QUOTE] Duh, de legendary van @Mallakai @Cookie Neem je die geluk bij Mallakai de volgende keer mee ajb? Anders geen Powerranger carnage meer hoor ;-)
Weetje wat heel erg irritant is en overrated ? Dat pistool man mensen kunnen van veraf nog een headshot ermee geven slaat nergens op mag van mij flink generved worden. Triest zeer triest.
Tuurlijk raak ik vrolijk van dit spel. Maar er zijn een aantal dingen slaat helemaal nergens op. Dat pistool is gewoon te sterk. Maar heb jij blijkbaar geen last van want je gebruikt het zelf zeker ?