1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Metro: Last Light

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 14 jul 2011.

  1. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt te maken met menselijke vijanden en mutants. Menselijke vijanden kom je in de tunnels tegen en de monsters in de tunnels en buiten. Ik vind het normaal ook niet zo tof (bijf Far Cry 1) als ze ineens monsters komen, maar in dit spel stoorde ik me daar totaal niet aan omdat het gewoon past in dit spel. Echt een super spel, vooral voor dat geld. Metro is wel minder schieten dan bij Gears, maar de sfeer in metro is fantastich
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @Deepeej Klinkt goed! Binnenkort dan maar eens een keer kopen. Maar voorlopig nog wel even zoet met BF4 en NFS Rivals.
     
  3. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem vast binnenkort 2e hands in de bazar terugvinden voor een mooi prijsje.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat er iets meer stukken met humans inzetten dan met monsters. De monster stukken zijn wel erg creepy. Als je de game wil kopen, zou ik nog een dagje wachten. Ik denk dat ik vandaag die extra leveltjes wel heb gedaan en dan gaat ie in de verkoop. Mag dan weg voor zeer scherp prijsje (heb hem zelf nieuw voor 26,-)

    En deze games zijn wat mij betreft beter dan de gears, al is dit natuurlijk fps ipv tps!
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik zal m idd niet nieuw gaan kopen nee en hoewel ik eigenlijk alleen nog maar digitale games wil, zou ik deze voor een mooi prijsje wel van de X-Bazar willen halen (zeker gezien velen m door een foutje van de MM voor 26 ipv 50 nieuw hadden).
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar Sjacco speelt toch op de One :+?
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    @Maddmonkey Ja? Deze game is er toch ook voor de One nu?
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar Gakkie is hem op de PS4 aan het spelen ;) vandaar
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    PS4 idd :)
     
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit is een XBOX forum hoor @Gakkie :+! Maar ik heb voorlopig toch even genoeg aan m'n andere games. Wellicht eind van de maand ofzo. Maar mocht iemand m nu al voor twee tientjes willen opsturen, dan hoor ik t graag ;)!
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @SjaccoPopino Ik weet het! Heb ook een One. Maar de PS4 is toch de betere GAME console van de twee ;)
     
  12. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Mijn xbox "herkent" het game niet. Kan mijn vooruitgang niet volgen en nog erger... Geen achievements! Ook iemand met de discversie met hetzelfde probleem?
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik zocht de hele tijd naar een topic van Metro Redux, maar dat is natuurlijk de verzamelnaam van de remake van Metro 2033 en Last Light. Dat ik deze releases heb gemist zeg! Ik heb inmiddels wat filmpjes en reviews gezien en deze game is mij op het lijf geschreven. De beste vergelijking die ze bij Gametrailers konden maken was met STALKER. Die game was toen die uitkwam mijn lievelingsgame voor lange tijd. Binnenkort maar eens Redux aanschaffen dus, of raden jullie aan om alleen voor Last Light te gaan?
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik zou voor beide gaan!
     
  15. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Voor 26€ heb je beide.. Geen geld voor 2 volledige games
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    GA je geen spijt van krijgen! Geweldige games! Denk zelfs wel onder de beste, zo niet de beste, verhalende shooters out there! Strak van de sfeer, tension, creepy. En het ziet er ook nog eens erg mooi uit!
     
  17. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb beide games gekocht en het verhaal is echt heel goed.
    Half-life 1 sfeer komt weer helemaal terug. top!
    alleen jammer dat last night steeds vastloopt bij het einde. ook met het alternate ending....
    echter nu probeer ik de "new missions" te doen bij chapters, maar dat blijft maar staan op "downloading". is dit normaal?
    duurt dat uren? (ik heb 90mbit...)
    hebben meer mensen dit probleem?

    Edit: spel opnieuw geinstalleerd en nu werkt het weer :)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2014
  18. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Wat een pracht spel! Metro Last Light Redux is echt mooi als je op de oppervlakte bent.
     
  19. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    niemand?

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  20. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Mss even de game verwijderen van je X1 en opnieuw installeren?
     

Deel Deze Pagina