Pfffff ik kan gewoon niet inloggen meer.. wilde net die weekly strike gaan doen met Iced en ik word eruit getrapt en hij zit nu nog gewoon te spelen vaag
Voor de mensen die niet meer kunnen inloggen!! Zet je Xbox even aan uit of PS je krijg een update van 66 mb voor destiny!!
Moet lukken level 26. Volgensmij heb ik je nog niet op PSN trouwens, mn PSN is gewoon NaiZuro. We hebben alleen nog een 6e speler nodig, iemand rond level 26 interesse?
Had graag m'n broertje meegenomen, maar die moet dan helaas werken. Het schijnt trouwens dat voor elk van je characters geldt dat je zo'n postpakketje krijg voor je eerste public event van de dag en dus drie keer ascendant energy/shard of strange coins kan krijgen. Morgen maar eens proberen, want ik heb nu bezoek.
Morgen ochtend denk eindelijk 20 . En nog niet eens alle missies/strijes gedaan. Hobbel lekker verder net wel een super dik scout rifle gevonden!
Xbox een keertje aan en uit zetten. Of die andere mensen hebben de update niet en moeten hetzelfde doen (xbox aan/uit). Dit probleem hadden wij ook net, niet iedereen heeft de update al
Ik speel vaak met mijn broer. Maar elk potje word één van ons eruit gegooid, terwijl dit niet het geval is als we los van elkaar spelen. Hopelijk heeft die update voor meer stabiliteit gezorgd.
Jeej, weekly strike nog gehaald met Ice! Handig om te weten dat arc damage een stuk hoger was. Arc sniper maakte alles kapot (en die special van de titan was ook echt een lifesaver haha)
Ik weet het nog steeds niet met Bladedancer. De moves zijn tof en ideaal tegen wat groepen. Maar als ze wat hoger levels zijn de enemies is het gelijk een stuk minder sterk en heb je veel eerder dat jezelf goed geraakt wordt. Voel me tegen eindbazen ook zo nutteloos. Kan niks tegen ze doen. Tuurlijk kan naar hem toe rennen en een paar keer meppen maar of je daar heelhuids uitkomt is dan ook de vraag. Nog even door levelen voor cloaken en teleporteren en dan kies ik mijn favoriet.
Hoe in de holy fuck kom ik aan Legendary items? Links en rechts zie ik mensen er mee pronken en ik heb niks Bah! Iemand die weet wat het beste/snelste is? Missies? Crucible? Begint irritant te worden dat m'n wapens en armor blijven steken. Een level 16 gast krijgt een Legendary Auto Rifle en ik krijg niks Tips meer dan welkom!