1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Maar ben je zelf niet de grootste meeloper met de 'coole' negatievelingen?

    Is zo moeilijk voor sommige mensen, het concept van 'smaken verschillen'.:eek:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar hoe weet je wie de game echt leuk vinden en wie het probeert te verdedigen, ondanks dat ze het vinden tegenvallen? :+
     
  3. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Neuh, ik zal je eerlijk zeggen. Ik heb getwijfeld om die game te kopen. Na 10 twitch streams te hebben gekeken en beetje YouTube had ik op gegeven moment zoiets van, na een uur spelen lijkt me het geen klote meer aan. Ben niet zo van dat fantasie. Dat mag dan ook toch? Dan ken ik mensen die totaal niet van dat soort spellen houden letterlijk zeggen tegen mij,van wat een kut spel en vervolgens later gaan ze in een party zitten en hemelen ze het spel op. Nou dan lach ik me ballen uit me broek
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Next-gen release van deze game, DAAR zit ik op te wachten.

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan mogen mensen
    Tijd voor andere vrienden dan. ;)
    Dat mensen de game leuk vinden hoeven niet gelijk met de hype mee te gaan zijn. Iedereen heeft van te voren nog de Beta kunnen spelen en daar de keuze kunnen maken. Is niet zo dat de game gehyped is zonder info en zonder game time. Bij mij was het 50-50 en wilde de beta spelen voordat ik een keuze ging maken. En vond de beta leuk. Dus heb ik hem gekocht en wist precies wat voor game het ging worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2014
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik begrijp wel dat het wat suf over komt die spellen met zo'n enorme hype. Het lijkt in mijn ogen dan wel eens alsof andere spellen bijna niet meer tellen. Ik zie dat voor de klas ook vaak. Leerlingen beginnen dan altijd over dezelfde spellen. Niet gezegd dat die spellen dan slecht zijn, maar er is zoveel meer moois.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is niks zo leuk als AAA hype. Tenminste, als je gehyped bent dan. :+ Als buitenstaander is het maar niks. Maar die hype is soms nog leuker dan de game zelf. En ik ga er heerlijk in mee (soms). Feels good. De Halo 3 hype was geniaal. Ieder jaar met E3 weer. Star Citizen. Smullen!

    Tegelijk speel ik ook graag een hoop rare indiegames. Variety is the spice of life! Destiny afwisselen met Surgeon Simulator. Na een potje Battlefield even Flower doen. The Last of Us, om daarna Stick it to the Man te doen.

    Over rare indiegames gesproken:

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Concept art leak van Guerilla's nieuwe IP?

    [​IMG]

    [​IMG]

    Die art smaakt naar meer! :D
     
    AnubisNefer en Maddmonkey vinden dit leuk.
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die art ziet er heel vet uit! :)
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Als iemand zin heeft om destiny te spelen en al beetje hoog lvl is (ben 24), wordt namelijk gek van al die idioten met strikes etc en voor raids is het ook handig! voeg me toe: thieuguid is me psn tag
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    DAAAAMMMMNNN.:eek:
    Ziet er nu al 100 keer interessanter uit dan Boringzone.

    Hebben we een speciaal topic voor in het Wisselforum!
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Ok, bij deze kan de game niet meer op tegen mijn verwachtingen :+
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Killzone is ook wel een beetje klaar imo. Ben benieuwd wat ze hier van gaan maken, concept art ziet er erg tof uit maar zegt natuurlijk niet zoveel...
     
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Misschien weer eens beginnen met Child of Light. Nooit uitgespeeld omdat er toen wat andere games tussen kwamen [​IMG]

    Zat even wat muziek te luisteren van de game en kreeg ineens weer zin. Toch blijven dit soort games echt pareltjes onder de games. Valiant Hearts was ook al zo mooi [​IMG]

    Wel grappig dat ik dit soort games wel leuk vind van Ubisoft, maar de grote titels me juist totaal niet aanspreken van ze.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
  17. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vond 13 een erg leuk spel. Echt met plezier uitgespeeld. Dat kan ik van X niet zeggen (there, I said it).

    De geforceerde toevoegingen van dorpen in X deden mij helemaal niks. Je kon er nauwelijks echt iets doen. Daarnaast waren beide games zeer lineair.

    XIII had echter een veel betere combatsystem en daarnaast trok ik het (nog steeds vage) verhaal een stuk beter van XIII.
     
  19. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of Fifa 15 vandaag al uitkomt voor de PS4 in Amsterdam ergens?!
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285

Deel Deze Pagina