[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Speel je solo of met anderen? Ik vermaak me prima met anderen, maar kan me voorstellen dat het alleen minder leuk is.

2. Daedaluss

Daedaluss New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees op Youtube dat er mensen zijn die zeggen dat het door de patch niet meer werkt, iemand anders die dit al geprobeerd heeft?

3. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Gister avond op Venus een beetje gefarmd, ging niet zo als in het filmpje hier boven maar werkte wel aardig, in een half uurtje iets van 4 blauwe engrams en heel veel groene waar je toch niks aan heb.

Hoop niet dat ze van Destiny het zelfde gaan doen als R*, dat ze de beloningen terug draaien en het steeds lastiger wordt om legendary stukken te krijgen.

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Dat mag van mij wel, maar dan moet een legendary engram ook echt een legendary item zijn.

MAD 1976 vindt dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aan die groene heb je wel wat. Zeker als je ze nog moet decrypten dan helpt dat voor je Crytarch rank. Ook krijg je er weapon parts voor wat je nodig hebt om te upgraden. :)

6. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Dat is waar, helemaal niks aan hebben klopt niet. weggooien kan je het wel altijd:)

7. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Merk wel dat die Fusion rifle het beste PvP wapen is, in my opinion.

8. Daedaluss

Daedaluss New Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben wat mensen aan het toevoegen aan mijn vriendenlijst via de Gamertags, dus als iemand mij voorbij ziet komen :)

9. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Hadden jullie gister avond ook last van dat je fireteams niet kon joinen?
    Wij kregen de hele tijd foutmeldingen

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    Bij het opstarten kreeg ik de melding dat ze bezig waren met de gamewereld rebooten oid, kwam waarschijnlijk daardoor. Zelf geen last van gehad.

11. PrutserNL

PrutserNL a Cool Breez3

Leuk Bevonden:
    129
    Owh, waarschijnlijk over het hoofd gezien, zal daar wel aan gelegen hebben dan.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn nu al een kwartier bezig om in de Vault te komen. :p

13. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Idd. Ik kon gisteravond ook geen fireteam samenstellen. Ook voor het eerst last van wat kleine lagspikes. Maar ik kreeg ingame al een waarschuwing dat de game een herstart/update zou krijgen dus wist eigenlijk gelijk al waardoor het kwam.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    En nog steeds niet gelukt :D

edit: binnen!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die ik volg wel.

Alleen gingen ze net allemaal dood haha.

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Speel met anderen natuurlijk. Maar om al 5/6 dezelfde strike te doen is gewoon boring. En dan ga ik niet eens beginnen over de loot die ik heb gekregen na alle strikes die ik heb gedaan

En wat me opvalt iedereen zegt "ja coop blabla, moet met anderen dat maakt het leuk".. ja leuk, maar dat laat mij persoonlijk niet voorbij alle mankementen kijken. Ik raak verveeld vanwege gebrek aan content.

Gakkie vindt dit leuk.
  17. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Wanneer wordt de crucible mark cap gereset? Had wel verwacht dat het inmiddels gedaan zou zijn.

Vault of Glass wil ik eigenlijk niet kijken op twitch, ondanks dat ik erg benieuwd ben. Ik vind het liever vanavond zelf uit.

Edit: PS4 opnieuw opgestart en hij is gereset. Beter, want ik had net om 11.45 m'n laatste vanguard marks gehaald.

Heb je eigenlijk ook primary weapons met een damage type anders dan normaal?

Laatst bewerkt: 16 sep 2014
  18. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Is de vog hier ook al te spelen? Ben zelf pas lvl20 maar ben zo benieuwd of dit echt zo epic gaat worden zoals gezegd!

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb het vanochtend meteen maar even gedaan voor ik naar werk ging. Ik heb het wat minder lang gedaan dan die gast in t filmpje en had dus ook minder op te rapen maar ik had sowieso wel t idee dat t iets generfd was ja. Niet dat het nu nutteloos is, je pakt na een death of 50 toch nog wel aardig wat op. Had alleen helaas niks legendary.

Daedaluss vindt dit leuk.
  20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Serieus? Ik gooi fusion spul altijd direct weg.

Ik heb trouwens in mijn destination overzicht een aparte locatie voor een crucible onderdeel; 'control' geloof ik. Waarom staat die los van de rest?

Deel Deze Pagina