Die 1000 kills op die plek waarvan ik dat filmpje had gelost? Waar zie je eigenlijk wat de dagelijkse damage boost heeft?
Precies. Gister eindelijk een legendary engram gekregen....zit er een blauw item in wat veel slechter is dan wat ik al heb... Dat is nu zowieso een probleem. Hoe kan ik verder levelen dan 20 als letterlijk alles wat ik krijg gewoon echt veel slechter is dan wat ik heb? Mijn beste wapen is een Pulse rifle van 210 damage...das crap.
Op die plek ja ik ga er nu weer heen (ik had net namelijk per ongeluk teveel kills gemaakt en ging daardoor door in de story ) wat bedoel je met damage boost?
Vault of Glass is awesome. Ben twee streams aan het kijken en ze zijn nog steeds niet voorbij de eerste baas. Tuurlijk ze moeten ontdekken wat werkt. Zeker die eerste groepen. Maar toch.
Worden jullie ook zo moe van de ''Mangala Skin'' drops. echt verschrikkelijk. De loot in deze game is ronduit triest! te weinig content, hoop dat ze nog een heleboel gaan patchen + toevoegen, anders is het snel klaar ben ik bang met Destiny. Beleef echt wel een boel plezier aan de game, maar begint wel te vervelen zo.
Ben ook bezig met bovenstaande farm methode. Zojuist mijn eerste legendary na +- 1000 kills, is het een class item. Achja dat bewijst wel dat het momenteel een goede methode is.
ik zit in hetzelfde schuitje, lvl 20 en geen idee hoe ik gericht kan farmen voor betere gear en eigenlijk ook geen zin om maar eindeloos dezelfde strikes te gaan doen
Gewoon verschillende dingen doen. Dan weer eens strike, dan iets zoals nu waarin je op een plek gaat farmen of waar je een kistjes run doet op een planeet of daarna weer even pvp.
Valt hier prima loot voor te levelen eigenlijk. Ben nu 23,5 ofzo. Nu bijna ook Vanguard Rep 2 dus kan ook dingen gaan kopen als ik wil voor extra Light. Hoeveel Strange Coins hadden we alweer nodig voor die Nine gast?
13 armor en 23 wapen zei iemand vandaag das mooi. Kan ik iig armor kopen, maar ik denk dat ik wel 23 heb aan het einde van de week.
Gewoon random en dan hopen op verder levelen? Want na 20 is je lvl toch afhankelijk van je gear? Dat lijkt me wel erg snel saai worden.....
Ehm je levelt sowieso wel hoor elk stuk armor is bij mij zowat beter geweest. Ben nu al level 23 en 21
Welkom bij een MMO. Al gaat het wel redelijk snel in het begin en moet je zorgen dat je veel marks hebt en Rep om daarna weer die extra stap te maken.