Ik ben afgelopen weekend level 20 geworden. Ik begrijp dat het levellen nu een stuk langzamer zal gaan? En voordat ik aan Raids kan meedoen moet ik level 25 zijn he? Dus wat nu.....nu gewoon die hele Strike playlist constant spelen om te levellen? Ik nogal spuugzat van het overnieuw doen van al die missies en strikes, als dit echt Destiny is....dan ben ik er na een tijdje wel klaar mee. Ik wil graag verder levellen, maar please wel wat andere missies of gewoon iets nieuws.
Bungie zit bij Activision... die zijn nog erger :"D XD Ja vind ik ook, en die welkom bij een MMO en "coop houdt het leuk" shit ben ik zat. Tijden veranderen. Dit is gewoon tergend als je het mij vraagt. Ik ben het nu echt zat om voor de 5de keer dezelfde strike te doen gewoon. En de MP is echt gewoon unbalanced.
Haha ik ben pas net 20 dus de uren die jullie er al in hebben zittenheb ik niet maar ik vermaak me prima. Ook al vind ik nog geen beter armor. Ik kan me zelfs vermaken met een beetje freerunnen / op plekken komen waar je niet hoort te komen etc. Gear komt vanzelf wel en als ik het zat ben heb ik deze game gemiddeld al langer gespeeld dan de vorige 10 games ^^
Op basis van Light en dat zit op armor die je vindt als je level 20 bent. Hoe meer light, des te hoger jouw level. Kutzooi... Die legendary engrams zijn net zo erg als die klote horadic caches van Diablo ! Weer een tering strange coin eruit..
Wat ik net ook al vroeg: Zijn er primary wapens met een damage type als arc, solar en void? Die zijn wel handig voor de raid zometeen. Ik heb wel al secondary en heavy wapens van elke damage type klaar staan.
Sorry @AnubisNefer maar post het nog 1 keertje hier Vanavond om 19.00 gaan we de raid proberen met forum leden. We zijn op dit moment nog steeds met z'n 5 ' en: @Merliin @vanDulken @Mallakai @NuclearGoat en ik, we zoeken nog een 6e speler van level 26!!! Zoals requested is onze poging ook te volgen op twitch.tv/naizuro
Zo nu Strange coins verdienen zodat ik komende weekend een mooie exotic kan kopen. Gelukkig heb ik er al 5. Moeten wel opletten dat die dus op vrijdag verschijnt om 11:00 en dan al zondag al om 11:00 verdwijnt.